Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


 čtenář Kiki - 11.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

pasivní agresivita - odžito a totálně přesná definice :D

"Jakákoliv kritika je podle těchto "málo duchovnosti" a začnou zdůrazňovat význam lásky, což spočívá v nekritickém přijímání informací.
Jenže diskuze je cesta, jak srovnat myšlenky, porovnat argumenty, pro a proti, dobrat se pravdy, nebo něčeho, co se pravdě alespoň přibližuje. Tam prázdné žvásty o lásce nemají co dělat." - tesat do kamenů tohle :D naprostý souhlas!

Mě se líbil ten příběh jak slepí lidé studovali slona - to někde obíhalo po FB, že každý si tam sáhl na jinou část slona, proto o něm tvrdil něco jiného, nikdo z nich neviděl slona jako celek! To je prostě krásné přirovnání k tomu jak máme omezené vidění pro které bychom se i hádali, ale když by si každý připustil, že zná jenom část pravdy - tu na kterou si sáhl on sám a začal přesně porovnávat, diskutovat... tak se dostane mnohem dál a udělá mu to větší obraz. U většiny diskuzí kde se nepřetahovalo ego o tom kdo má pravdu ale každý si řekl jenom to svoje, se pak u trochu rýsovala cesta dál dopředu - jak stavět na těch poznatcích. A to je super když se povede. Ty hádky kde jeden přesvědčí o pravdě druhého, no ok, tak výhry, no a co? Dál se člověk neposune, ani ten "výtěz" protože se jen plácá po rameni jak je dobrej ale nevezme si nic z toho zážitku který měl zase ten druhej a jehož názory přebil a udupal.


Jo i já jsem to zhrouceníčko uvítala :D mohla jsem si pak oddechnout a být více sama sebou, už jsem se nemusela potlačovat "ve jménu dobra" :D a hlavně pak nepokračuje takové to sebeoblbování - kdovíkde by člověk pak skončil. Proto to vnímám jen jako přechodnou fázi, důležité je se u toho zhroucení nezastavit, nehamtat se v tom dlouho, upustit páru, zdravě se nasrat a říct si "tak tohle už nedovolím aby se mi opakovalo, budu si hájit svůj prostor" a vzít to opravdu jako lekci bez známek, nebičovat se za to. Jen bohužel takové zkušensoti jsou nepředatelné - jen slova nepředají podstatu věci a člověk co to sám nezažil tak je to jako kdyby mu to šlo jedním uchem tam a druhým ven, proto s nimi moc nevedu diskuze. Ono stačí počkat až si nabijou kokos sami. :D pak budou mít stejnou zkušenost a konečně budou chápat co jim člověk říkal.

Trochu jsem věděla že tahle fáze "ulítlosti" pak potká větší počet lidí - až se duchovně probudí tak se prvně nabízí ta Láska a Ježíš a následování těchto medových řečí. Akorát problém je když to dělá skupina přes 20 tisíc lidí, to je už alarmující a dost to ovlivňuje tu realitu společnou pro všechny. Taky to dává energie těm temným opět. Ale bylo vidět že plno lidí cítilo tu "hranici" úplně stejně, bylo to kolem 2 dní co jsem si říkala "hele, tady by už měl někdo poukázat že to jde do háje tenhle směr" a hle, lidi se začali ozývat sami, pak bylo vysílání Morava, tebe taky pár lidí našlo, teď už je to jen na nich.
Taky nemám tušení jestli Andrea tohle nějakým způsobem chápe a kolik máslíčka má na hlavě, ale když jsem jí uviděla poprvé, měla jsem prostě neodbytný pocit že je strašně podobná té velkopodvodnici - nebudu psát její jméno ale úplně tam byl dojem "to je celá ...ona". A tehdy tam nebyl ani Auroran a vypadalo to relativně nevinně. Je docela dost možné že je prostě sama zmanipulovaná reptíkem nebo někým. Není si toho vědoma ale to neomlouvá. A že jí sleduje 20 tisíc lidí bych neřekla že je bohužel málo, navíc jí to drasticky stouplo co se objevila na příznacích transformace a tn má bohužel ještě větší dosah - a ten bude už jen stoupat, protože překročili tu hranici 100 tisíc a jejich videa budou doporučována raketovým tempem.

U toho Chvátala se přiznám že i bez jejich očerňování bych do toho tehdy ještě nešla - člověk se nejdřív musí opravdu sám naučit jak poznávat kdo je kdo než začne komunikovat s něčím co ho přesahuje, nebo se naučit nějak chránit a zpětně když se sekne tak aspoň dobře očišťovat. Takové to hned "hurá, láska, Ježíš, jdem meditovat, celý svět zahalíme dobrem" :D. Teď už bych klidně zkoušela, ale tehdy bylo i na mě moc brzy.

Auroran hele mi nepřipadá že by měl vyloženě jí podkopnout nohy, ale že fakt jde otevřít lidem oči - on dává takový šílený návody, že si někteří lidé dost možná i zlikvidují zdraví :/. Neposlouchám ho sice celého tak nevím jak moc důkladně varuje třebas před tím, že zkoušet přecházet na veganství a jiné pránické atd stravy by se mělo až ve chvíli kdy si člověk zastabilizuje zdraví a pořeší si takové věci jako je krevní tlak, cukrovka, štítná žláza atd. než začne experimentovat a hormonálně tomu tělu dá zápřah. Ani detoxikace nejsou pro každého když má silně nevyvážené hladiny v krvi. Ale on je přeci napůl svatý takže má pravdu že :D lidi co to tam píšou tak to hned do toho skáčou po hlavě, mě to až dojímá když vím co vím. Také jsem trochu experimentovala, a tělo samo si přestávalo říkat o maso, polotovary a jiné věci, jenže jsem měla k tomu podmínky a hlavně jsem následovala pak už co si tělo samo žádá, ne že bych to do sebe drtila násilím protože to někdo řekl. A také, každý člověk je jiný, má v těle jiný mix genů, imunity nebo zátěží... Všem naordinovat to samé, :D LOL, to už lidi mohou znovu chodit do lékárny kde je to na všechny "uvařeno stejně" - efekt je stejný.
Prostě tohle s odstupem času bude ještě zajímavé :)


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter