Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Fiala je vlastizrádce!
Autor: Palach (Občasný) - publikováno 4.7.2022 (11:02:44)
Z deníku průměrné české rodiny ( bez průměrného příjmu, ten je pro většinu nedosažitelné sci-fi ). Táta vstává ve 3:50, v půl páté musí být v prvním zaměstnání. Mezitím mamka na MD připravuje snídani pro staršího syna a kojí toho mladšího. V 8 je táta zpět a vystřídá mamku která se chystá na brigádu. Rodina cizinců v bytě zdarma má ještě půlnoc. Ve 12 hodin další střídání. Táta jde do druhé práce, máma vaří těstoviny s kečupem, také jídlo...Rodina cizinců se právě probouzí a přemýšlí do jaké kavárny půjdou na snídani. Odpoledne je česká máma s dětmi na procházce a jen pozorují koupaliště kde čeština zní jen sporadicky. 120 za dospělého a 100 za dítě si nemůže dovolit. Mezitím rodina cizinců nasedá do SUV a vyráží na nákupy, jeden košík nestačí. Táta se vrací domů a z posledních sil otevírá poštovní schránku ze které se opět vyvalí několik složenek a upozornění o dalším zvýšení cen energií. Jen mávne rukou, už dávno rezignoval. Však Fiala nás padnout nenechá, tedy slíbil to. Nejspíš se ale zapomněl zmínit že mluvil o tom, že nenechá padnout cizince, na čechy nějak pozapomněl. Večeře, dnes super, masová konzerva s brambory. Rodina cizinců objednává pro všech svých 8 členů pizzy. 21:00 konečně spánek, ráno zase na novo. Cizinci se chystají obejít místní bary a podniky, však noc je ještě mladá. V noci má česká i cizí rodina noční můry. Ta česká z toho že Fiala signalizoval, že za 5 let už by mohlo být lépe a ta cizí z toho, že je zítra prvního a musí strávit hodinu na ČSSZ kvůli další podpoře. No 40.000 za to stojí. Je 3:50, táta vstává do první práce a rodina z ciziny se právě vrací z tahu domů....ČR 2022.


Poznámky k tomuto příspěvku
Palach (Občasný) - 4.7.2022 > https://www.facebook.com/groups/1224109594789021/permalink/1252709791929001/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 4.7.2022 > https://fb.watch/e2wuUrJo-y/
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 4.7.2022 > O tom může pochybovat dneska už jen ten, kterej je napojený na jeho zlodějskej penězovod!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Palach (Občasný) - 4.7.2022 > Putin nastínil kontury nového řádu pro svět
03.07.2022 23:25
Rusko a jeho spojenci nahradí americkou globální hegemonii skutečnou svobodou.
Hlavní otázka, kterou si kladou obyvatelé celé planety: co ještě? Nelze skrýt, že ruská vojenská operace zásadně a navždy mění známý svět. Drží se, snaží se vzdorovat a zasahovat, ale budoucnost nemůže zastavit. Jedním z architektů nového řádu je Rusko, které se ocitlo v samém epicentru světového dění. A některé obrysy chystaného založení už lze uvažovat.
Ruský prezident Vladimir Putin ve blahopřání zaměstnancům a veteránům zahraniční zpravodajské služby (SVR) u příležitosti 100. výročí nelegální rozvědky uvedl, že model liberálního globalismu „je pouze aktualizovanou formou ne okol onialismu, nic jiného, svět v americkém stylu, svět pro elita, kde jsou práva všech ostatních prostě pošlapávána“. Pro potvrzení tohoto hodnocení připomněl osud mnoha národů světa, které USA a jejich spojenci používali jako spotřební materiál ve svých hrách.
Putin říká, že nyní Západ, který se snaží udržet nadvládu ve světě směřující k multipolaritě, může podniknout impulzivní a bezmyšlenkovité kroky, které Rusku a jeho spojencům otevřou nové příležitosti. Zdůraznil, že mnoho národů přemýšlí jako Rusko, ačkoli se některé bojí „zvednout hlavu a říct to nahlas, ale myslí jako my ve téměř stejném režimu“. A základem tohoto světonázoru je podle ruského lídra pravý multilateralismus.
„Chci zdůraznit, že multipolarita v našem chápání je především svoboda. Svoboda zemí a národů, jejich přirozené právo na vlastní cestu rozvoje, zachování jejich originality a jedinečnosti. V takovém modelu světového řádu nemůže být místo pro diktaturu, vynucené vzorce, myšlenky exkluzivity jednotlivých zemí nebo dokonce určité bloky,“ řekl Putin s tím, že diskuse o agendě, „která by spojovala a ne rozdělila. “ zrada “ pokračuje.
Již nyní vidíme, jak se svět rozděluje přesně na dvě části - globální elita držící status quo oběma rukama a zbytek světa. Nikdo kromě kolektivního Západu (a těch, kteří sní o místě v něm) neuvalil protiruské sankce a spolupráci s Ruskem nepřestal. A i když je to v současné době jediná forma odporu, boj se bude dál zesilovat.
Podstatu neshody jasně odhalil britský ekonom Jim O’Neill, který přišel s konceptem BRIC. Sestavil „čtyřku budoucnosti“ ze zemí, které zajišťují světovou základní suroviny (Rusko, Brazílie) a zboží (Čína, Indie), což naznačuje, že do roku 2050 zaujmou ve světě dominantní role. Tyto země jsou již na seznamu největších světových ekonomik, ale to se změní, pokud si vezmete životní úroveň. Rusko je na 59. místě v žebříčku HDP na obyvatele. na místě Čína na 80. , Brazílie na 93. místě a Indie na 133. ve městě.
Na vrcholu žebříčku, nepočítám trpasličí komoditní země, jsou státy „Zlaté miliardy“, které zotročily další ekonomiky, včetně jejich hlavních taháků – čtyřky BRIC. Díky četným a důmyslným nástrojům neokolonialismu byly všechny „zlaté“ ekonomiky spoutány mistry světa.
Západ přišel se způsoby, jak ovládat důležité technologie pomocí privlastňování myšlenek, jak ovládat lidské potřeby manipulací s lidmi. Všechny peníze se mu podařilo vyměnit za vlastní, vytištěné v neomezeném množství. Zničil a rozmazlil celé národy, změnil zákony, znehodnotil tradice a náboženství, držel vůdce mnoha zemí v řetězech.
Multipolarita světa začne návratem státní suverenity, nikoliv formální, ve formě vlajky, hymny a stránky Wikipedie, ale skutečné svobody žít podle vlastních pravidel. Komunity lidí musí určit, jak budou žít, a žádná vnější vůle nemůže tyto touhy potlačit. Nelze si nevšimnout, že na mezinárodní scéně ruské vedení vždy hledá pozitivní agendu pro interakci a jemně se vyhýbá vnitřním problémům. Tento princip se stane jedním z klíčových principů při budování nového světového řádu.
Stále více zemí směřuje k BRIC, který se stal BRICS. Je známo, že Argentina a Írán požádaly o vstup, zatímco Alžírsko, Egypt, Indonésie, Kazachstán, Kambodža, Malajsie, Senegal, Thajsko, Uzbekistán, Fidži a Eti
BRICS je již významnější než G7 a z velkých států, které tyto dva formáty nejsou pokryty, zůstává pouze Turecko a Mexiko. Není těžké uhodnout, na které straně jsou jejich sympatií.
„Kolektivní Západ spadl do pasti,“ řekl Vladimir Putin v projevu věnovaném hrdinům výročí SVR.
Evropa a USA probudily energetickou a potravinovou krizi pomocí protiruských sankcí, jsou krok od té průmyslové a další kroky je vedou k bezprecedentním turbulencím. Ale je těžké opustit logiku jednání. A pokud se například Čína rozhodne spojit s Tchaj-wanem, budou následovat nové krize, tentokrát kvůli protičínským sankcím. Mimochodem, hlavní výrobci mikročipů sídlí na Tchaj-wanu, v případě fúze budou v rukou ČR a Západ se technologicky vrátí k 20. století.
Další past se otevřela po zmrazení několika miliard dolarů ruských aktiv na Západě. Důvěra v americké a evropské finanční instituce po celém světě byla podkopána a vyvstala otázka vytvoření nové rezervní měny. Takový, který může nahradit dolary a eura. Mechanismus leve up se již diskutuje v BRICS. A to znamená, že peníze vytištěné v obrovském množství půjdou zpět do zemí, kde bude těžké cokoliv koupit.
Znamená to, že zboží vyrobené v Číně se již nebude nakupovat a ropa a plyn těžené v Rusku nebudou nikomu k užitku? Odpověď závisí na tom, zda bude možné vybudovat nový světový řád, ve kterém nebude právo na konzumaci pro elitu, ale pro každého.
A to přímo koreluje s objemem obchodu mezi zeměmi, které Rusko považuje za přátelské.
· ·
<reagovat 
Peslov (Občasný) - 5.7.2022 > No jo
<reagovat 
Palach (Občasný) - 5.7.2022 > a takhle zdrhaj nacisté UA před MÍROVÝMI silami Ruska... takhle dopadnou i nacisti z 5 sajrajtů!

https://cz24.news/exkluzivni-zabery-zhrouceni-ukrajinske-fronty-na-donbasu-ukrajinsti-vojaci-zahodili-samopaly-a-v-panice-prchaji-z-bojiste-lysycansk-padl-a-cela-llr-byla-osvobozena-vlastizradce-nad-zahajil/?fbclid=IwAR2I2UyxXBztkLoGvbab07umty8fRNJ9T4aGfhddng_LLIkF7kIJEbfCN7U

<reagovat 
Palach (Občasný) - 5.7.2022 > https://fb.watch/e3M0tB1euE/

<reagovat 
Čtenář - 5.7.2022 > UA zaútočilo na Russko-válka je na spadnutí!

https://www.facebook.com/groups/1128701127894938/permalink/1211645256267191/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 5.7.2022 > dalo se čekat, že ten zmrd zelenej bude plnit příkazy válečných štváčů USA a NATO! Kéž by rusáci podlali atomovku do Bruselu, třeba by fialovýmu zkurvysynovi něco došlo! Pokud tyhle šmejdy nepověsíme, tak se brzo budeme smažit jako UA nacisti!
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 11.7.2022 >
Něco pro UKRAJINO vlez do prdeláče!

tento pořad byl vysílán v ČT před válkou a vládou UA fašistů v ČR!

https://www.facebook.com/100065693522358/videos/314995870620726/
Doporučil 
<reagovat 
Palach (Občasný) - 19.7.2022 > https://www.facebook.com/100003662088696/videos/578815370482452/
a taková je pravda o světě a USA
<reagovat 
čtenář Helena - 12.9.2022 > Trest smrti by měl být obnoven a Fiala by měl viset za vlastizradu
<reagovat 
čtenář Helena - 12.9.2022 > Fiala je zrůda a dobře si mastí kapsy na našem plánovaném vyhlazení, toto je holocaust. Plná republika vyžírek z ciziny, kteří plení naší zemi. Nebude dlouho trvat a budou bydlet v našich domovech, protože nám nezbude z těžce vydřených peněz na účty, jíst se musí. Proč si vydržujem něco takového, jako je ten slizký Fiala a jemu podobní. Černochová je další vyžírka, kterou si vydržujem. Jsou to bezpáteřní vlastizrádci a nepřátelé českého a moravského lidu, kteří nás stále zadlužují, vysmívají se nám . Oni po dobrém svá koryta neopustí. Ale všeho dočasu, jednoho krásného dne to skončí a ty krysy půjdou od válu. Už to dlouho trvat nebude,máme toho dost. Proč máme platit za někoho dluhy, když jsme samy ve sračkách? Proč posíláme na Ukrajinu zbraně za miliardy? Nás se to netýká, to není náš boj. Proč jsme označení, jako nepřátelé Ruska, když nám nic neudělali? Proč je pořád provokujem?
Proč ta krysa Fiala žvaní za nás a my ho necháme? Chceme zpět ruský plyn a ne americké sračky. Nejsme nepřátelé Ruska,jak vykřikuje do světa vlastizrádce Fiala a jeho vláda bezpáteřních přisluhovačů USA, která vysává celý svět a neskončí dokud nevyžere ještě Rusko. Všem nám bylo líp s Rusama a jejich cenami za plyn, bylo nám líp a to se musí vrátit. Nemůžeme nechat vlastizřádce Fialu, aby nás úplně zničil. Máme děti a vnoučata, za které jsme odpovědní. Musíme jim připravit lepší život a ne, aby z nich byly otroci. Když to nejde s těmi vlastizrádci po dobrém, budeme je muset od těch hrantů vykopat, jinak skončíme na ulici a budem vybírat popelnice, to nechceme! Na ulici neskončím , radši dobrovolně tento bordel opustíme, ale ty krysy, bych vzala sebou!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 12.9.2022 > https://www.facebook.com/100001998741585/videos/786954015753667/

nene, to nejsou Němčouři, to jsou BTATŘI ve zbrani z UA!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter