Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Fiala je vlastizrádce!
Autor: Palach (Občasný) - publikováno 4.7.2022 (11:02:44)


čtenář Helena - 12.9.2022 > Fiala je zrůda a dobře si mastí kapsy na našem plánovaném vyhlazení, toto je holocaust. Plná republika vyžírek z ciziny, kteří plení naší zemi. Nebude dlouho trvat a budou bydlet v našich domovech, protože nám nezbude z těžce vydřených peněz na účty, jíst se musí. Proč si vydržujem něco takového, jako je ten slizký Fiala a jemu podobní. Černochová je další vyžírka, kterou si vydržujem. Jsou to bezpáteřní vlastizrádci a nepřátelé českého a moravského lidu, kteří nás stále zadlužují, vysmívají se nám . Oni po dobrém svá koryta neopustí. Ale všeho dočasu, jednoho krásného dne to skončí a ty krysy půjdou od válu. Už to dlouho trvat nebude,máme toho dost. Proč máme platit za někoho dluhy, když jsme samy ve sračkách? Proč posíláme na Ukrajinu zbraně za miliardy? Nás se to netýká, to není náš boj. Proč jsme označení, jako nepřátelé Ruska, když nám nic neudělali? Proč je pořád provokujem?
Proč ta krysa Fiala žvaní za nás a my ho necháme? Chceme zpět ruský plyn a ne americké sračky. Nejsme nepřátelé Ruska,jak vykřikuje do světa vlastizrádce Fiala a jeho vláda bezpáteřních přisluhovačů USA, která vysává celý svět a neskončí dokud nevyžere ještě Rusko. Všem nám bylo líp s Rusama a jejich cenami za plyn, bylo nám líp a to se musí vrátit. Nemůžeme nechat vlastizřádce Fialu, aby nás úplně zničil. Máme děti a vnoučata, za které jsme odpovědní. Musíme jim připravit lepší život a ne, aby z nich byly otroci. Když to nejde s těmi vlastizrádci po dobrém, budeme je muset od těch hrantů vykopat, jinak skončíme na ulici a budem vybírat popelnice, to nechceme! Na ulici neskončím , radši dobrovolně tento bordel opustíme, ale ty krysy, bych vzala sebou!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter