Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ad efektivita dvou rovin, Verze 02.
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 7.12.2022 (00:14:10)





(( ...)).


Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.12.2022 >


Tohle je bezvadnej web, samý slizký šovinistický pánbíčkáři, jak nenávidí ženy.
Chápu, že žena, co pochopila dimenzionální reality, je v telepatickém spojení s Galaktickou federací, se kterou hrdinně bojuje za záchranu tohoto světa proti satanistickému NWO ... takovým méněcenným chlápkům vadí no.

Však jen idiot může uvěřit v křesťanskou tezi. Jen méněcenný idiot, který nenávidí ženy.


<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 8.12.2022 > To je nějaká prožitá /odposlechnutá/ situace? Dobré.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.12.2022 >


Zkrátka omezenost a primitivita zdejších mužů vejde do dějin.

Paradoxně je z vás nejvyspělejší a myšlenkově nejrychlější žid na kokainu.

Zenaddrich E. - jízlivý misogyn, podrazák a pánbíčkář, fanouš pětikolky (= de facto vlastizrádce)

F. Vyrut, MírZemi - neznám, nehodnotím, ale tuším, že žádná velká sláva v myšlenkovém potenciálu tam není.

Redaktor Martin nám už mnohokrát ukázal, že vůbec není hloupý ....

Juliána tu zakázalo NWO, takže pokud se mu nepodaří se nějak vrátit, či přestane blokování načítání těchto stránek, jsme evidentně na konci s pravidelně publikujícími autory.

Jistě, sem tam sem někdo něco uveřejní, většinou v úplném tichu, bez komentáře, já se bojím cokoliv bodovat, nebo komentovat, protože tu nejsem jaksi žádaná, neustále je tu proti mě něco, pořád někomu vadím, tak radši nic nehodnotím, ani neboduju.

Kromě tady Z., který vyloženě kolikrát uráží a provokuje, je to prostě chytrák, co rád dělá zlo.


No a dále tady máme výsadek z církve. Peslov, Mister NS a anonymní "Slovenský přítel Totemu", je to přehlídka dechberoucí omezenosti, středověké zaostalosti a neskutečného amorálního křiváctví.

Doopravdy nevím, co to sedí za osobu, kterou v dětství museli mlátit krucifixem přes hlavu, jak ta osoba vypadá a co se jí honí v hlavě, když na mě podává trestní udání a nebo píše "Ha ta stvora a pak padesát vykřičníků" ...
jestli je vůbec taková bytost reálná, jestli to není zase nějaká Darpa, nebo Montauk, že chytli někoho ve středověku a poslali ho sem, přenesli přes 700 let, nebo něco takového .... ale to by asi neuměl s internetem.

Takže jsem z toho vyrozuměla, že křesťani a církev je doopravdy šokujícím způsobem debilní realita, kterou je potřeba neprodleně zrušit a zakázat.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Tady končí legrace. Fakt jsem netušila, že církev a křesťanstvo je mentálně v tak středověkých podmínkách. Toto se musí zničit.
Stejně jako běžná psychiatrie.
Už je třeba ukončit středověk, čím dál víc.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Všichni inteligentní lidi s přirozeným propojením ducha a mysli s vyššími dimenzemi jsou vystrnadění na okraji společnosti, v jakémsi disentu, nevěnují se svým oborům, protože proboha, co si to dovolují, chápou realitu.

Já vím, že jsem takový člověk. Mám prostě příjem info z výšek, vše jsem odmalička chápala snadno, dobře jsem se učila, nedělá mi problém pochopit vícero věcí.

Ale jsem na okraji společnosti.
Proč?
Protože mě tam dotlačili absolutní omezenci, materialističtí ateisté a pánbíčkáři.

Naší společnosti dominuje omezený hmyz.
To je potřeba zastavit.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


A protože jsem byla i slušně vychovaná, tak mi nikdo neřekl, co vím až teď.

Kopej do nich, nič je, svrhávej je do propasti, nikdy těm sviním nedávej šanci, zašlapej ten hmyz, jsi silnější, proto tu jsi.

Kdybych měla dítě, budu ho vychovávat takhle.
A ne nějaká úcta a tolerance k hmyzu.


<reagovat 
Čtenář - 8.12.2022 > Tu je zase názorne vidieť, ako tá stvora tupá vôbec nerozumie humoru, keď aj tu zase vôbec nechápe pointu
Aj pre toto je ju nutné z Totema konečne dostať preč !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 8.12.2022 > Zeadddrichu, na tú svoru vôbec radšej nereaguj !!!!!!!!!!! Veď tu jasne vidíš. že tu tá stvora je nielen psychicky šeredne chorá a sprostá, ale aj nebytočne tupá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .
<reagovat 
Čtenář - 8.12.2022 > Tu sa fakt nemá cenu rotčilovať, s touto tupou a vzťahovačnou stvorou, ktorá terorituje všetkých užívateľov Totemu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Veď len koľko ľudia z Totemu už vyštvala, koľko ľudí sa tu kvôli nej bojí publikovať, a koľko ešte odtiaľto asi vyštve????????????????????????!! !!!!!!!!????????? Už dosť s touto stvorou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!15
<reagovat 
Mister NS. (Občasný) - 9.12.2022 >
Doporučil 
<reagovat 
Mister NS. (Občasný) - 9.12.2022 > Ja v tom vidím aj kritiku kapitalistického systému – toľko potentatov zrejme za celý deň nevyprodukuje toľko, koľko tá žena za štvrtinu toho času
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.12.2022 >


A abych předešla dalším překvapením a zároveň abyste nebyl o nic ošizen, vám rovnou píšu nejnovější vejšplecht našeho slovenského přítele, jak mu nikdy neodpovídáte, ale to byste měl, věru to by jste měl.

"To je ďalší dôkaz, že má nejaké diabolské schopnosti !!!!!! (v stredoveku by ju za to možno aj upálili, no ja by som bol len pre kriminál, alebo stráženú liečebňu)"


<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 9.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> No aj ja si myslím, že strážená liečebňa môže byť oveľa účinnejšia, než nestrážená :)))
<reagovat 
Čtenář - 8.12.2022 > Tu je zase názorne vidieť, ako tá stvora tupá vôbec nerozumie humoru, keď aj tu zase vôbec nechápe pointu
Aj pre toto je ju nutné z Totema konečne dostať preč !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.12.2022 > čtenář> 

Och, ta pointa, pánové uhnou, mizí lidi, co jsou ochotní pracovat fyzicky a vás časový rozvrh schůze se kryje s časovým harmonogramem paní uklízečky je velice roztomilý, pochopitelně, ale pan Zeanddrich mohl tuto situaci nastínit i tím, že třeba instalatér jde opravit kapající kohoutek mezi čajovým dýchánkem madam clubu Bilderbergu.

Jděte do hazjlu, jste idiot, stupidní středověké náboženské hovado.

A bacha na mě, mám ďábelské schopnosti.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Instalatér opravující kapající kohoutek, nebo i horší věci paničkám globalistické společnosti, je sociálně výbušnější obraz, ač pojednává o tom samém.
Říká uhni ty elitní kundo. A dá hrdost mužům.

Naopak, paní uklízečka pokorně stojící na prahu, vše připravená udělat co nejlépe a neobtěžovat panstvo, dává výsledný význam úplně jiný.
Říká zvedni nohy korporáte, na chvilku musíš uhnout, aby se pořádky nezměnily. A poníží ženy.

Uhni ty debilní slovenské náboženské středověké hovado, mám ďábelské schopnosti.


<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 9.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> No problémom tu je, že akosi kvapkajúci kohútik by na tomto obrázku bol taký malý, že by karikatúra stratila náboj, aký má...
Navyše, čo sa budeme rozprávať, žena upratovačka je asi silnejší archetyp, v rémci domu či miestnosti
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.12.2022 > Mister NS.> 

Asi nerozumím ženám tak dobře, jako úchylové od NWO.
Smiřte se s tím, že sem Belgičany nechcem.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.12.2022 >


Jak jsem dřív byla feministka, pak přestala být feminiistka, protože jsem nahlédla sruktury NWO a vím, že feminismus je jejich nástroj, kterým chtějí rozbít celou naši společnost ...

... tak teď jsem asi zase feministka, když tohle vidím.

Má vaše neúcta k ženám někde meze?


<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 9.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Musím povedať, že ja v tomto vydím skôr poklonu žene, ktorá je v mnohom nad tou partiou vyžierkov - a navyše ich vlastne má tak nejako aj na povel
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.12.2022 > Mister NS.> 


Jo, protože asi nemáte sociální cítění, nejste žena a jste idiot a pánbíčkář a jedete agitku NWO.
Já tyhle urážky žen od Zeanddricha vnímám, mám sociální cítění, naprosto empaticky chápu, že tato situace je pro jakoukoliv ženu velice ponižující a k pláči a zvláště s tímto slovním doprovodem je mi z toho smutno. Uklízečky nikdy nevládnou korporátu, to je taková realita. Žádná žena nechce být pod tímto hnusem, nikdy a za žádných okolností.

Hádat se s bandou odporných satanistických úchylů nemá smysl.

Jste hnusná verbež od NWO.
Styďte se.


<reagovat 
 Čtenář - 9.12.2022 > Mister NS.> Pán Norbert, prečo sa ešte snažíte na tú vzťahovačnú stvoru reagovať, veď tu už každý poznal, že to nejde, pretože najneskôr v druhej vete vás bezdôvodne pouráža ???????????????!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????
Ona sa ešte čuduje, že tu kvôli nej každý radšej mlčí - už aj Julián s tou jeho partiou - a ona ešte pritom stále hľadá chybu inde, než v sebe!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!! Neuveriteľné!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! Už na ňu radšej fakt tiež nereagujte


<reagovat 
 Čtenář - 9.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Há!!!!!! Tá stvora vraj má sociálne cítenie !!!!!!! Ale možno že áno, možno je len sociopat
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter