Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ad efektivita dvou rovin, Verze 02.
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 7.12.2022 (00:14:10)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.12.2022 >


Zkrátka omezenost a primitivita zdejších mužů vejde do dějin.

Paradoxně je z vás nejvyspělejší a myšlenkově nejrychlější žid na kokainu.

Zenaddrich E. - jízlivý misogyn, podrazák a pánbíčkář, fanouš pětikolky (= de facto vlastizrádce)

F. Vyrut, MírZemi - neznám, nehodnotím, ale tuším, že žádná velká sláva v myšlenkovém potenciálu tam není.

Redaktor Martin nám už mnohokrát ukázal, že vůbec není hloupý ....

Juliána tu zakázalo NWO, takže pokud se mu nepodaří se nějak vrátit, či přestane blokování načítání těchto stránek, jsme evidentně na konci s pravidelně publikujícími autory.

Jistě, sem tam sem někdo něco uveřejní, většinou v úplném tichu, bez komentáře, já se bojím cokoliv bodovat, nebo komentovat, protože tu nejsem jaksi žádaná, neustále je tu proti mě něco, pořád někomu vadím, tak radši nic nehodnotím, ani neboduju.

Kromě tady Z., který vyloženě kolikrát uráží a provokuje, je to prostě chytrák, co rád dělá zlo.


No a dále tady máme výsadek z církve. Peslov, Mister NS a anonymní "Slovenský přítel Totemu", je to přehlídka dechberoucí omezenosti, středověké zaostalosti a neskutečného amorálního křiváctví.

Doopravdy nevím, co to sedí za osobu, kterou v dětství museli mlátit krucifixem přes hlavu, jak ta osoba vypadá a co se jí honí v hlavě, když na mě podává trestní udání a nebo píše "Ha ta stvora a pak padesát vykřičníků" ...
jestli je vůbec taková bytost reálná, jestli to není zase nějaká Darpa, nebo Montauk, že chytli někoho ve středověku a poslali ho sem, přenesli přes 700 let, nebo něco takového .... ale to by asi neuměl s internetem.

Takže jsem z toho vyrozuměla, že křesťani a církev je doopravdy šokujícím způsobem debilní realita, kterou je potřeba neprodleně zrušit a zakázat.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter