Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Tažení GF je celou dobu proti NWO a táhne to s východem. Myslím si, že pravda je jenom jedna.
Že kdo je proti NWO, je proti západu.
Neexistuje v tom nějaká relativita, jakože z hlediska západu je to jinak, atd. Tady jde o obyčejné principy základní lidskosti a slušnosti, zločinně se celou dobu chová západ a nelze to relativizovat, protože pravda je jenom jedna a Galaktická federace ji vidí a proto je na straně východu, jednoznačně se staví na stranu Ruska.

To, co provádělo NATO, zločinci USA a Evropa s Blízkým východem, ta jednoznačná zločinná kanonáda proti normálnímu vývoji a dobrým vztahům a stabilní budoucnosti, je jejich plán, aby se udrželi u moci, paraziti hnusný.

Toto je z aeronetu:
"Obsazení Kuvajtu a ropných polí tak bylo obsazení majetků Londýnských a New Yorských kanceláři. Odveta byla strašná. Invaze americké armády s celým NATO, umístění Saddáma Husseina na seznam “mrtvých živých” a nakonec se stal Irák cílem americké operace “7 zemí do 5 let“ s cílem destrukce 7 muslimských států jako pilířů islámského světa [2]. Operace byla provedena na ochranu zájmů sionistického Izraele. Destrukce Iráku, Sýrie, Libanonu, Libye, Somálska, Súdán a nakonec Íránu měla zajistit finální řešení bezpečnosti Sion-Izraele a jeho petrodolarové mocenské páky nad touto fosilní planetou"

"7 zemí do 5 let", proboha co to je za politiku? Co to je, že si nějaká velmoc vzpomene, že jen tak zničí z chamtivých a zištných důvodů 7 zemí?
A ještě to nazvou "preventivní válkou" a "demokracií".
Jo, to je furt ta hnusná stejná odporná satanistická stepní pakáž, chazaři, současný sionistický židi. Odpad.
Dnes - západ, ten ctnostný západ, stejná hnusná satanistická stepní verbež.
Infiltrace nízkých, špinavých ras, které se neprávem snaží uzurpovat tuto planetu a tuto pakáž je třeba vypráskat navždy.

Pravda je jenom jedna, západ je zlo a je třeba ho zničit a to vesměs komplet, protože jejich lidi už jsou úplně stupidní vyzobaná chátra, proto jsou očkovaní. A pak je zničí islamismus a pak je zaleje voda.

Budoucnost je východ, proto jsou tam lidi méně očkovaní. Máme čistší minulost a nemáme žádnou vnitřní nutnost se nechat zničit islámem, ani nemáme zapotřebí ničit islámské země.

Pravda je jenom jedna, zločinci jsou špíny ze západu a budoucnost je východ a Galaktická federace to vidí.

A je třeba se definitivně zbavit nadvlády židů, všech, ne jenom těch sionistických západních, ale i těch ruských.
Židovské výsady se ruší, Jehova je mrtvý, židi nejsou vyvolený národ, nejsou a nikdy nebudou.
Ač GF více pomáhala a podporovala východní židy, oni nemají vyhrát, není to o nich, oni jsou taky jenom nástroj na změnu politických pořádků.
Důležití jsou lidi, obyčejní lidi, o ty jde. Ty je třeba aktivovat a vzbudit, aby konečně začali kontrolovat mocenské struktury a začali řídit svoji společnost, aby odstranili mocenskou kastu židů.
Putin a Trump nás nespasí, možná jsou proti sionistickému NWO, ale oni sami o sobě nejsou řešení, to je o lidech.

Máme všechno, co potřebujeme pro změnu. Galaktickou federaci, která porazila nepřátelské struktury, máme dost vzdělání, poznání, máme dost všeho, i důkazů.
Ale nemáme lidi, což?
Většina jsou oočkovaní prozápadní vylízaný paka, která zdechnou.
Zbytek není schopen z reality chápat vůbec nic, věří na absolutní hovadiny typu pánbíček, nebo Aštar Šeran.

Nevím, proč jsou lidi tak infantilní, hloupí a apatický a už mě to nezajímá.
Banda debilů nesundá 5G, banda debilů neuvidí GF na nebi, banda debilů nepochopí vůbec nic.
Když nesundají 5G, 5G sundá je a to je spravedivé, takový je kosmický zákon.

Myslím si, že pochopit škodlivost mikrovlnného záření není nic mimo možnosti této pitomé rasy.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter