Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Páření lidského druhu
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 22.7.2008 (09:38:05)


tichotam (Občasný) - 22.7.2008 > Za předpokladu, že by odpověď na tvou otázku byla naprosto a více než kladná, tedy že mezi mužem a ženou je intimita jedině mimo představy o posteli, vyvstala by opačná, stejně naléhavá otázka. Každá citlivá dívenka, která by poznávala pouze intimitu muže a ženy bez myšlenek na postel, by se zoufale ptala, zda je možné myslet na intimitu mezi mužem a ženou tak, aby u toho byla postel. Při oné procházkové a povídací intimitě je vše tak abstraktní, tak odcizené nitru, vše je vedeno tělem řeči, která jejímu srdci nepatří. Její srdce cítí přímo. Ach jak by považovala tato dívčina za tragické, že právě při fyzickém kontaktu není intimita, že je jen ve slovech. Jinými slovy, otázka nezní, zda je možné být intimně jinak, než v posteli, ale zda je v posteli intimně. To záleží na tom, jak tomu oba přistupují, jak to cítí, ale rozhodně ne na tom, jak se to blíží povídací a procházkové intimitě. Pokud je totiž obou intimit skutečně dosaženo, ta "postelová" je té povídací a procházkové nadčasovým, kvalitativně nerovnatelným a nedostižným vzorem.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli tichotam
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter