Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Páření lidského druhu
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 22.7.2008 (09:38:05)


čtenář Josef Vrtichvost - brigád - 23.7.2008 > Mužský pohled na věc: Ocituji jednoho mého kamaráda:" Muži se TO líbilo, ženě se TO líbilo, pro muže TO byl krásný zážitek, pro ženu TO byl krásný zážitek. Tak kde je problém?" Problém není v samotném koitu, ale v mezidobí mezi nimi. Pro ženu je i vodění za ruku SEX, společná příprava oběda, společná četba, ale i třeba společná jízda tramvají, pohlazení, úsměv - TO VŠE JE SOUČÁSTÍ SEXUÁLNÍHO AKTU. Žena vyžaduje následnou mužovu pozornost a blízkost, jako součást páření. To vše je v pojetí ženy součást SEXU. Jakmile si muž začne myslet, že je hodinu skvělý v posteli a že z toho bude žena paf, tak se šeredně plete. Pro ženu netrvá SEX 24 min, ale 24 hodin. Bez tohoto pokračování si žena připadá jako náčiní, objekt, připadá si podvedená a zneužitá. "Podala jsem ti ruku a tys mi ji utrhl, buďto si mě vem celou nebo nech být!" Všechno nebo nic. Kde SEX pro muže končí, pro ženu teprve začíná. Žena si totiž myslí, že koitus je pozvánkou k něčemu dalšímu - ke vztahu, k blízkosti / ke svatbě:-)? / A tak když po TOM nic nenásleduje, myslí si, že není milována, protože necítí, že je milována. Ono to tak sice není - z mužova (nechápavého) pohledu - ale zkuste to ženám vysvětlit...?????...spolehlivý návod, jak beznadějně a zbytečně ztratit spoustu času:-)...takže vzhůru do květinářství, do kaváren a potom na taneček...A POTOM...? ...ale kuš.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter