Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Z rozpravky do rozpravky z kolekce Zoerozprafky
Autor: zoefakt (Občasný) - publikováno 21.11.2008 (00:45:57)
další v kolekci>


 odhlavykpate (Občasný) - 26.11.2008 > Buran> já se na to svého času ptal mého učitele, potom, co jsem spontáně, neplánovaně vytvořil pár dobrých prací, jako emocionální reakci na jisté skutečnosti...Vladivoj Kotyza, takový introvert, nevystavuje moc, ale je geniálním kreslířem a zasvěcení o tom ví..v každém případě jsem se ptal jestli musí být vše předem jasné, vypřemýšlené,...dílo vystavěno, vybudováno... jestli se dá tvořit intuitivně až živelně, ale aby to za něco stálo...tenkrát jsme tam v tom ateliéru byli už sami..v zimní podvečer...ani se na mně nedíval...odcházel na opačné straně ateliéru do své pracovny a říkal, že takto tvořit není možné...pak se mezi dveřmi zastavil a říká...no...vlastně dá se takto tvořit,...a pak dodal...ale takoví lidé stejně brzo umřou...vím, co tím myslel...pak jsme se ještě chvilku o tom bavili...jde tvořit i spontáně různé série...a pak z toho vybrat pár, co za to stojí...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli odhlavykpate
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
0 0 (1) 1 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 18 19 20 21 23 24 25 26 27 28 29 30 31
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter