Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Atlas plemen kožešinových zvířat
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 15.6.2009 (01:52:57)


Janele z Liků (Občasný) - 16.6.2009 > Můj otec by také sóju "nikdy" nepozřel, třeba o mých jáhlech povídá lidem anekdotu, jak díky nim málem rozbil záchodovou mísu, když se je snažil dostat z hrnce,... ale dokážu ji připravit tak, že chutná jako maso, musí se ale nechat na noc uležet v oleji a koření na gyros, česneku. Minule se mě ptal, co to bylo za maso, byl překvapen, že to byly sójové kostky. Ty asijské restaurace-opičí mozky apod., děsuplné! Vrcholem znechucení pro mě bylo pozvání do čínské restaurace, kde nejvybranější delikatesou bylo zkažené vejce, které bůhví jak dlouho bylo zahrabané mezi asijskými slepičinci. Zažila jsem v lednu trapnou chvilku, byla jsem pozvána rodiči Vietnámků na oslavu Nového roku-ten zápach z masa, které mi sunuli na talíř, ten ve mně vzbuzoval otázku, co to probůh bylo zaživa, tam si totiž host sám nebere, oni mu to "přihazují do talíře". Ale vyrábí citrónovou omáčku (půlka jejich lednice citróny), což mi přišlo nápadité, podobně jako ingredience thajské kuchyně. Když se u svých hostitelů někdy zdržím, když dojde na otázku oběda či večeře-prchám, že mě čekají doma. Chci vyzkoušet v nejbližší době naložit sójové kostky do kokosového mléka a vyrobit k nim zázvorovou omáčku, uvidíme, jak to bude chutnat. A pokus o umělý maso tu přeci již dávno existuje, vegeburgr a spol. Obilniny a koření dělají divy. Dnes jsem se také dopustila menšího zvířecího utrpení. Dovolila jsem si Pana Kapičku vykoupat, nalepen břichem ke kraji vany pouštěl do okolí "syčením" hrůzu, snažil se pak vyšplhat po sprše na rameno, pěkně mě zdrápal. Vždy pak ještě chvíli trucuje, vlivem stresu záhy usnul. (Před nedávnou hrozbou smrti ho naštěstí zachránilo břicho, kterým se zapříčil ve škvíře).
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janele z Liků
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter