Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ledová kresba na betonu
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 5.2.2010 (00:38:16)


 ariel (Občasný) - 6.2.2010 > cvakal> 

nemusím fotkám rozumět nijak zvlášť, abych viděl, že pořád fotíš podle jednoho mustru - nějakej detail v popředí a pozadí rozmazáno. hraješ si při tom s barvamam hledáš oproštěnou jednoduchost, OK, ale v tom množství mě to začne nudit.

Janahe je komplexnější. vnímám u ní důraz na to, co fotí, ne na formu, jakou to fotí, jako většinou u tebe. sám jsi hovořil o jejím daru vidění (jako já kdysi, když jsi tu ještě dávno nebyl).

samozřejmě mé doporučení ti může být ukradené. ale to, že jsem provokativním způsobem vyjádřil názor na tvoje fotky neznamená, že se chci vetřít do její přízně. snažím se být vůči ní realistický. a rád chválím. ostatně i tebe jsem mnohokrát chválil v doporučeních, což pro tebe asi není důležité, a je to tvoje věc.

celá ta tvá poslední věta je ujetá - tvé "shnutí". protože když se budu chtít snažit vetřít do její přízně, nebudu to dělat tak, že pohaním tvoje fotky - vzhledem k tomu, že ona tě má podle mě ráda (jako dobrého známého). tu poslední větu prostě nepřijímám jako soudnou.

 

když budeš chtít, určitě najdeš v mé reakci něco sporného, čímž se dá diskreditovat i zbytek, že jo?


Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ariel
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter