Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 26.5.
Filip
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na pouti
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 22.9.2011 (11:37:10)


sadaf (Občasný) - 23.9.2011 > Milý Robertku, Bobíku, Berte, Bertíku....Jsou tvoje ústa hodna takových vulgarismů? Asi ano, neboť...a vidíš, teď jsi mne dokonce donutil se zamyslet, jestli někdo jako ty má vůbec nárok nazývat se někým....je mi s tebe smutno,a hned ti řeknu proč. Některé fotky se mi zde na Totemu taky nelíbí, ale i když umím z plna hrdla říci slova jako prdel, sračka, mrdka a tak podobně, prostě je nepoužívám....nejsem svatej a možná by jsi se divil, kolikero průserů mám na svém kontě...ale nikdy jsem se nesnížil k tomu, abych někoho urážel.


Vězo, atm je fajn, doufám, že tě někdy uvidím na pouti a hlavně na kolotoči, dáme si pár piv a něco lahodné kořalky a koupíme si všechna srdce co budou mít...pro tebe, pro mě, pro nás...

P.S. Víš jak řeším blby? Seru na ně :-)

Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli sadaf
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter