Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Daniel
Autor: Li-duše (Občasný) - publikováno 16.12.2011 (23:11:17)


 Li-duše (Občasný) - 19.12.2011 > whispermoonlite> 

a není to tím, že píši lyrickou, romantickou, naivní tvorbu?

...co se týče Daniela, pro mne je toto dílo vyjádřením něčeho co v sobě nosím, co je spojeno s výklady čarodějnic a vědem, které se shodly na pár faktech.

Je to taková moje malá parodie na to co očekávám a že očekávání tvoří neproniknutelný koncept, který se těžko prochází...

respektive že přes má očekávání ke mě v podstatě nemůže dorazit nikdo jiný než dokonalý Daniel, který mi vytvořily vědmy....

Pro mne to je forma jak si utříbím co je správné a co není, v tuto chvíli se vysmívám sama sobě...je to tichý pláč nepřicházeného, nebo tiché svědectví budoucí přícházející formě.

 

Také jsem trucovitě, nadutě chtěla aby to vypadalo nemožně...protože jsem sama sobě chtěla dokázat, že co cítím se za každou cenu nemusí líbit těm co mají mistrovské poznatky s tvorbou. Něco jako věta, která je totálně špatná ve slovosledu...může jevit překrásnou polohu hovořícího, neb se nám může jevit jako velmi lidský, nebo naopak šílenost hovořícího, přičemž se jeví jako sofistikovaný.

 

podle mne tohle je velmi specifické...s tímto může rezonovat v podstatě jen Daniel, který je svobodný, nezadaný, a má potřebu se pářit- například:-)))

Pro mne je zde ale důležitý moment, vypovídající hodnota-upřímnost.

 

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Li-duše
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter