Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ohňová země - egil
Autor: rabako (Občasný) - publikováno 12.3.2003 (18:09:32)


Felipe (Občasný) - 12.3.2003 > Chapu Jonase, je mi jasne, co chce rici - castecne jeho nazor i sdilim.
Je treba se na to ale podivat i z druhe strany. Totiz, stoji ta basen za hlubsi rozbor? Stoji ten rozbor za neco? Myslim, ze odpovedi zni ANO, ANO. Ta basen je obecne velmi dobra - tedy jak to cicham ja.
Rozbor pak muze pomoci tem, kteri se neorientuji, i tem, kteri jsou lini (to je muj pripad).
Obecne vzato je to nejlpesi rozbor egila, ktery jsem tady cetl, at se na mne Olina, ani Naty (taky tusim jeden napsala), ani Aquarius nezlobi.
Jeho obrovskym plusem je jasnost a prehlednost.
Myslim, ze tu zbytecnou trojku pomuzou vylepsit i dalsi ctenari.
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Felipe
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter