Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Poetry 20.
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 18.7.2021 (00:58:02)


Zeanddrich E. (Občasný) - 16.9.2021 >

Světovou válku (19.14 -19.18) z valné části způsobila nudící se po dlouhém míru válečně nad.ržená, a vojensky vycvičená aristokracie v Rakousku -Uhersku, Rusku a Německu, a tak se obyvatelstvo jejich zemí rozhodlo,.že po válce už nebudou tak drze a bezohledně ovlivňovat jejich životy. V Rusku a v Německu si tím ale lidi moc nepomohli.



Začátek světové války v roce 1914 se mimo jiné vyznačoval tím, že velitelské sbory všech armád více či méně překvapeně zjišťovaly, že mnohá stará pravidla válek už neplatí. To bohužel ale stálo.život mnoho set tisíc řadových vojáků, které nahnali před hlavně nepřátelských kulometů jenom proto, aby si ověřili, že hromadné útoky nekryté pěchoty jsou opravdu minul.ostí teprve potom se ve větší míře začaly raději kopat zákopy.


Do světové války v letech .1914 -1918 se významně zapojily i mnohé mírové vynálezy, jako například hromadná vlaková doprava, jídlo v konzervách, anebo ostnatý drát původně pro dobytek, .


Bezcitné a zkostnatělé šlechtické velitelské sbory hlavně v Rakousko uherské armádě přispěly k tomu, že se obyvatelstvo rozhodlo nestrpět šlechtu po válce ve větší míře už u kormidel lidské společnosti.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Zeanddrich E.
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter