Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Covidárium
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.11.2021 (12:55:40)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.11.2021 >

Pro povinné očkování je třeba
náměstkyně ministra zdravotnictví Martina Koziar Vašáková



Tak ať tahle paní doktorka zdechne.
Nakrmená jakousi vzdělaností táhne dav do totality.
Co tyhle doktorky říkají na magnet držící na ramenech. Nic, drží huby a čumí a dále lžou.
To tyhle divný rádoby elity společnosti mají na svědomí genocidu.
NWO temný si tohle k lidstvu můžou dovolit.
A Galaktická federace nemůže a už ani nechce dělat nic pro to, aby to dopadlo jinak, než vychcípáním zbytečných toxických zdegenerovaných davů, které brání další lidské evoluci a chtějí obětovat naděje těch, co nechtějí tu jejich idiotskou totalitu umělé imunity a kovu v krvi kooperujícího s 5G.

Tihle "vzdělanci", co jsou tak dokonale sešněrovaní tím, co můžou a nemůžou říkat, aby nebyli "blázni", až takoví nebudou, bude se moct konečně normálně myslet a žít, jednat.

Tohle je už jen a jen rozjetá hra NWO, oni končí, oni to vědí, ale teď je dav nepřítel. Takové rádoby autority, takový pizdy, jako paní doktorka, ta ví určitě, že lidi, co bezprostředně na psychické paranormální úrovni bojovali proti reptiloidům a šedivákům, jsou blázni, protože to přece není možný.
Protože prostě proto, protože jsou to pizdy, co neumí myslet.
Čím dřív taková havěť pochcípá i se svými oběťmi, tím lépe pro nás, lidi, co chceme rozvoj, evoluci, spiritualitu a budoucnost.
A nevadí nám mimozemšťani a nepodléháme žádné vaší idiotské ideologii.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter