Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Konečné zúčtování – Galaktická federace podle Eleny Danaan a Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.1.2022 (23:19:25)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.1.2022 >


Jak jsem to pochopila, tak Elena Danaan představuje povrchní pop NWO, zmalovaná čarodějnice, co propaguje USA. Uvěří ji jen hloupí povrchní lidí inklinující k USA, tzn. jsou bez svědomí a milují války.

Nevím, jestli to pro ně bude mít nějaký negativní efekt. Jenom se ukazuje, jak jsou lidi hloupí, povrchní a stupidní a že je v pořádku, že očkovaní vymřou.
Jak jsem to pochopila, tak vzkazy Eleny Danaan měly způsobit toleranci k NWO.

Na nebi se v minulých měsících pohybovaly jednotky, které neuměly létat.
Zřejmě to byly nějaké regulérní snahy od NWO, které to měly dovolené, že je GF nesestřelila. Museli docílit toho, aby s jejich loděmi nemohla manipulovat lidská mysl. Ale to se jim nepovedlo.
Od jednoho incidentu na začátku ledna, kdy jsem jim hodila s lodí po nebi, se už neobjevují, protože tenhle svůj boj prohráli.
Nejsou schopní docílit toho, aby měli lodě odolné vůči lidské mysli a nejsou schopní docílit ani bezpečného letu, kdy jim řízení nepřebere někdo jiný.
Jsou prostě neschopní! Je to NWO.

Tak uvidíme, jak se to projeví na pohodičce Elonky. I když věřím, že s tou nehne nic, protože ta nemá žádný channeling, je to prostě čarodějnice od NWO.
Ta druhá, ta Megan, ztratila v listopadu kontakt a v nejnovějších videích se omlouvá za nějaké dřívější výroky, ohledně nějaké rady devíti, shlédla jsem to roztržitě a zběžně s automatickými anglickými titulky, takže o tom moc nevím, ale téhle slepičce s čipem se už její sdělení rozpadají.

Myslím si, že na vojenský průběh války sdělení čarodějnice od NWO nebudou mít vliv. Budou mít vliv na očekávání lidí, koho budou čekat ve jménu Galaktické federace.

Proto se Elena snažila, aby čekali blonďaté technicistní mlátičky, co milují USA.
Jenže lidi chtějí slyšet takové blafy.

To jim vyhovuje.
Jsou zlí, stupidní, bez svědomí, tak chtějí slyšet, že USA jsou správňáci a že na jejich etiku nebudou kladeny žádné požadavky.

Proto se tenhle odpad tak dobře šíří.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter