Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Konečné zúčtování – Galaktická federace podle Eleny Danaan a Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.1.2022 (23:19:25)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.1.2022 >


Že se v prosinci hojně objevovala mimozemská technologie na nebi evidentně ovládaná nějakými neumětely vysvětluje Elena Danaan tak, že je to jednotka Elona Muska, která pilně cvičí, aby nás mohli odvézt ze Země před tím hrozným solárním výbuchem!

Prakticky to však byly zbytky NWO, které se snažily o svou poslední šanci na poškození obyvatelstva co to jenom jde a zprasení veškerých inciativ Galaktické federace tím, že by přistáli jako první oficiální mimozemský kontakt.
A k tomu potřebovali lodě a piloty odolné vůči síle lidské mysli.
No, tak to jsem jim zpráskala na hromádku, proto se o to už nepokouší.


Jak někdo může věřit čarodějnici od NWO, která říká, že GF nadržuje USA, Německu, Francii, Austrálii atd.?
To jsou země s těžkou karmou, brutálně těžkou.
Nepřátelská NWO strana v této válce.

I kdyby lidi věřili v tu "demokracii", která je jen NWO podvod, tak jak mohli hodit Írák, Sýrii, Afghánistán atd. do ohně, říct "oni jsou teroristi" a myslet si, že je to v pořádku?
Orientální země byly jen první zástupná oběť.
Kdyby se svět zachoval jako oočkované stádo dneška, které tehdy hýkalo o slimácích a teroristech, kdyby neexistovali lidi, co si uvědomovali, že když hodíme do ohně Orient, budeme ti další, kdo přijdou na řadu, tak už jsme všichni očipovaní a pod kontrolou z válečných strategických bezpečnostních důvodů.
Kdo nechápal a nechápe, že USA jsou zločinci, je buď tak debilní, nebo tak amorální, že si zaslouží zemřít.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter