Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Konečné zúčtování – Galaktická federace podle Eleny Danaan a Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.1.2022 (23:19:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ty lidi, co se oočkovali, nejsou nevinní a nebyli oklamáni. Je to jejich rozhodnutí. Jejich malé ubohé, slizké, bezpáteřní rozhodnutí.

Kromě domovů důchodců, pečovatelských domů, domů pro lidi s mentálním postižením atp. si za to ty lidi můžou sami.

Viděli vyloženě debilní propagandu, byla tak do očí bijící, že to muselo dojít i idiotovi s IQ tykve, že lžou a manipulují.
Jsem unavená už říkat všechny ty argumenty o jejich idiotské, vyloženě urážlivě debilní propagandě.

Věděli moc dobře, že vakcinace je nefunkční a u chřipky je to úplná hovadina a že je ta vakcína podezřelá a existuje proti ní tzv. "dezinformační, konspirační" odpor.
Věděli moc dobře, že s vakcínou můžou slizce získat sociální výhody a PROTO to udělali.
Většina z nich to nedělala kvůli tomu, aby byli zdraví.

Dělali to kvůli trávení svého volného času.
Chtěli na dovolenou, do hospody.
Vakcína nebyla povinná a největší nátlak, který museli lidi ustát případně se tak rozhodnout, byl odchod ze zaměstnání.
To byla nejvyšší oběť, která se případně stala.

Takže lidi nejsou oklamáni, ti kdo se oočkovali, to udělali dobrovolně a s nečestnými, ubohými motivacemi. V podvědomí moc dobře věděli, že zrazují budoucnost, že tohle je ta bájná bestie.

Selhaly elity, které nesebraly odvahu, odignorovaly viditelné magnetické vlastnosti vakcíny, kdy na místech vpichu držely magnety a pětikoruny a nikdo si netroufl zdůraznit, že v situaci, kdy je naše planeta obehnaná elektrickou mikrovlnnou ohradou, je jasné, že to někdo chce zneužít.

Vědci údajně našli nanotechnologie ve vakcínách.


Takže výslednice - očkovaní musí zemřít, nechceme bioroboty.
A léčit si nezaslouží - zradili lidi, svobodu, planetu.
A navíc, i s tím výzkumem, že kdo vzývá "hurá západ a jupí demokracie", ten je víc očkovaný, je to spravedlivá pomsta hodná Armageddonu. Čistka.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter