Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Konečné zúčtování – Galaktická federace podle Eleny Danaan a Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.1.2022 (23:19:25)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.1.2022 >


Já doufám, že celá Elena přejde jako malý výstřelek a že se česká ezoterická scéna nevydá v jejích stopách. To záleží, jak Andrea Svobodová Křešová bude dále šířit poselství. Hodně lidí jí věří. Bohužel z toho "hodně lidí" si jenom minimum zjistí, kdo je Elena Danaan a Dr. Salla a co hlásají.
Navíc mnoho lidí nevím proč chtějí fandit západu a myšlenka, že to je právě NWO, takřka všechny západní státy, je pro ně strašná.
Pak se chytají takových návnad od NWO, jako je Elena Danaan.
Jsme západořiťolezi, na zvracení.
Bohužel je to tak protichůdná linie k tomu, co vnímám a cítím, že si s takovými lidmi nedokážu rozumět a nechce se mi s nimi hledat kompromis.
Podle mne je to právě v srdci - chceš nebo nechceš NWO.
USA je NWO.
Kdo tohle nechápe, považuje jiné společnosti a rasy za méněcenné, stejně jako západní kolonizátoři a podobná hanebná verbež.
Slovani nemají tohle ve zvyku.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter