Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Převelice sladká vize současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.2.2022 (18:17:04)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.2.2022 >

To, že jsou oočkovaní mnohdy jen klony, mi nepřipadá ujeté.

Protože ač se podařil NWO projekt očkování a během r. 2021 se jim podařilo takhle dostat mnoho lidí, tak Galaktická federace zároveň během toho roku převzala mocenskou kontrolu i nad tímto jejich projektem.

NWO chtěli lidi nechat zmutovat na biologicky ovladatelný stroj, pak by byli očkovaní davově ovladatelní.
Tuto jejich technologii ale získala Galaktická federace během r. 2021 pod kontrolu.

Proto věřím, že ty lidi zemřeli a byli Galaktickou federací nahrazeni klonem, který vykrývá realitu. Ty klony jsou naprogramovány údajně tak, aby pouze neškodně hrály uvěřitelným způsobem danou osobu a neškodily lidstvu. Tzn. pokud byla osoba zlá, bude dále zlá, ale méně intenzivně. Celkově ty klony žijí méně intenzivně, "zhasli".
Duše těch lidí, kteří tou vakcinací vlastně zemřeli, šly zkrátka po svých dalších inkarnačních vývojích, obecně jsou to duše, které se půjdou vyvíjet na jiné planety.

Je to pouze pocit a teorie, kterou mám z telepatického spojení s Galaktickou federací.
To, co mám vypozorováno z reality, této tezi neodporuje.

Nedá se to nijak zjistit.
Když se zeptáte očkovaného: Jsi klon? Co udělá - to, co by udělal ten člověk, kterého hraje.
Když se očkovaný zděsí a zeptá se sám sebe, jsem klon? ... tak asi není klon.
Když se zeptá jiného očkovaného - taky jsi se zděsil, že jsi klon? Odpoví mu tak, jak by klon odpověděl, kdyby hrál příslušného člověka.
Potvrdit, nebo vyvrátit to může jen plně jasnovidný člověk.


Je to nedokazatelné.
Ti, co jsou v současnosti očkovaní, mi přišli bezduší vždycky.
Po očkovaní mi přijdou vypnutí a že zhasli.
Takže klidně můžou být klon.



No a ti ostatní, co nejsou klon, by si měli uvědomit, že je tu doopravdy nějaká mimozemská civilizace na nebi.
Že se tam viditelně manifestuje.
Zvlášť dobře je to vidět na zataženém nebi bez normálních družic a letadel.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter