Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Převelice sladká vize současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.2.2022 (18:17:04)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.2.2022 > čtenář> 

Já přednáším, já si tady nepovídám.
Maximálně jsem si vždycky povídala s tebou - umělou inteligencí.

Mý přednášky jsou velice kruté a psychotické.
Ale jdu k jádru, věru k jádru.
Není čas na nějaký blouznění o lásce, na nějaký probouzení vnitřní ženy a muže a takovýhle hovadiny.

Jediný, co má člověk udělat, je pochopit, že přilítly mimozemské civilizace a že tu bylo - je NWO.
Na to mají přijít klasickým pozorováním reality.
Čučením na nebe.
Kdyby si tady vědomí ráčilo všimnout, že se na tom zataženém nebi vesele prohání nějaký poloviditelný světýlka????
Že to není halda, když se to dá vyfotit?

Jenže to né.
To by zničilo akademické vědy a léčitelský stav.
Tyhle kurvy tomu kladou extrémní odpor.
Léčitelský stav mi je u prdele - léčitelské eso si na mé osobě vylámalo zuby.
A nějaký piči se srdíčkem a navnímáváním energií o tom vědí už totálně hovno.

Až přilétnou oficiálně mimozemšťani Galaktické federace, začne se znovu ve všem možným.
Všechny ty existence, jak vydělávají na chaosu a nedostatku informací, budou mít po živnosti.
No a akademické stavy a vědy zažijí překotnou obměnu, vedení i filosofie.

Tak tomu kladou ty svině tuhý odpor.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter