Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pokud si chtějí srdíčkářský ***!! a náboženský ***!!! ... SPRAVIT KARMU
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.2.2022 (22:17:22)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.2.2022 >

Pokud to Martin maže z hlediska osobního vkusu, nechť si uvědomí, že až vyjde pravda najevo, mohl by si na něj někdo vzpomenout.

Pokud to Martin Zborník maže kvůli tomu, že chce být v harmonii s NWO, tzn. kvůli Stevenu Greerovi, má kulku zaručenou. Zrádci a vědomí kolaboranti s NWO půjdou na popravu.


Kdo je Steven Greer?





Steven Greer je americký ufolog, vlastně je to jediný kvalitní člověk z USA, jak je znám.
Jakože neznám všechny.

Hodně pracuje na odtajnění špinavé americké SS politiky a jejich hrátek se zlými mimozemskými rasami a útocích na pozitivní rasy mimozemšťanů, jako je GF.

Vymyslel tzv. CE-5 protokol, což je meditační spirituální záležitost, jak navázat spojení s mimozemskými rasami.

Tím NWOčku hrozně vaří krev a všude, kde je o něm zmínka, tam to chtějí mazat.

Tak nevím, jestli je náš Martin Zborník NWO, nebo je prostě jenom cíťa s menším rozumem a vadným vkusem, co to tady už roky nezvládá.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter