Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Převelice sladká vize současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.2.2022 (18:17:04)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.2.2022 >

Další zajímavý článek:

ZOMRÚ MILIARDY A ĽUDIA OD ZÚRIVOSTI SPÁLIA SVOJE VLÁDY NA POPOL. ZASVÄTENÝ MILIARDÁR PREZRADIL, AKÝ ĎALŠÍ PLÁN S PANDÉMIOU MÁ GLOBÁLNA ELITA

https://cz24.news/zomru-miliardy-a-ludia-od-zurivosti-spalia-svoje-vlady-na-popol-zasvateny-miliardar-prezradil-aky-dalsi-plan-s-pandemiou-ma-globalna-elita/


"Časová lehota, v ktorej sa prejaví poškodenie vakcínami mRNA, sú 2-3 roky. Očkovanie mRNA vakcínami „prekonalo ich najdivšie očakávania.“

Existuje protijed, ktorí dostanú len niektorí. Stále totiž budú potrebovať ľudí, aby im slúžili.

Hnev zaočkovaných, ktorých oklamali a zomierajú, povedie k deštrukcii všetkých spoločenských inšitúcií. „Spália svoje vlády do tla“. Hneď po anarchii sa ako „veľký spasiteľ“ vynorí nová svetovláda.

....


Túto časť som pokladal za zaujímavú. Naši lídri, vedci a médiá NIE SÚ spoluvinníkmi v tomto pláne, ba vlastne ani žiadnou jeho súčasťou. ŽIADNY z nich, dokonca ani Fauci (pozn. redakcie: americký mix Mikasa, Lengvarského a Krčméryho).

Pre tieto elity sú len materiál, ktorý poslúži účelu a potom bude „odložený“, alebo „hodený nahnevaným“! Sú využívaní.

– Tí niekoľkí outsideri, ktorí „liek“ spochybňujú, sú rôznymi spôsobmi diskreditovaní a cenzurovaní

....

Keď sa masy zbavia svojich vlád a všetkých, ktorí ich „zradili“ a budú mať dosť utrpenia, vynorí sa ako veľký spasiteľ nová svetovláda. Vraj to bude ľahké.
""""



Nevěřím tomu příliš, protože tyhle zaručené, dávno vymyšlené plány elit pořád ustupují.

Původně to měla být světová válka vyvolaná konfliktem s Íránem.
Donedávna se tu pořád propírala údajně roky vymyšlená agenda 20-30.
Teď zas mají miliardáři dokonale vymyšlený tento plán.


Válku s Íránem odvrátila Galaktická federace, na tom jsem se podílela.
Celý rok 2021 se likvidovalo NWO a na konci roku jim došly broky, jejich loutky nedostaly další instrukce a výplatu - to mám od GF a řekla bych, že se to plní.
Takže nevěřím ani tomu, že má NWO doopavdy domyšlené i tohle.

Ale ta pravda, co tam je vymalovaná, je realita a doporučila bych všem cenzorům loajálním starému systému NWO, už to radši nedělat.

Velice rychle se může strhnout skutečná mela a to, až začnou lidi, nebo klony lidí, umírat a už ta pravda o covidu a vakcíně bude neudržitelná.
Potom hněv sejme ministry, vakcinology, doktory, ale i cenzory .... všechny ty kurvy, kteří lhali a podíleli se na tom, co se nakonec děje.

To je všechno pravda, to se dá čekat.

Otázka je, jak s těmi mimozemšťany.
Protože jestli se tahle mela odehraje, aniž by někdo zvednul zrak k nebi, tak pak se skutečně usadí NWO.

Teď máme cca necelý rok času, než se spustí lynč.
Tak by bylo vhodné mezitím přivítat radši mimozemšťany z Galaktické federace.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter