Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Převelice sladká vize současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.2.2022 (18:17:04)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ne, že by mimozemšťani, jak je znám, neznali sex. Znají - jsou krásní, vesměs mladí, protože se dlouho dokáží držet v ideálním věku, stárnou pomalu, muži i ženy jsou proti nám v dokonalé formě ... ale jejich vnitřní spirit rozhodně není tak vulgární, jak to popisuje Elena Danaan. Ta svině možná všechny ty krasavce a krasavice viděla, ale z pozic členky temných flotil.
Jinak z toho všeho dělá jenom nevkusnou diskotéku.

Že nějaký "sexy hřebec" lítá Galaxií a miluje Máňu a Táňu a kdyby byla tu na světě nějaká krásná dívka ( ne duševně, prostě zmalovaná kunda )., tak že možná...

To ho jako nabízí na trhu, láká děti na lízátko? ... Navíc sexuální kontakty mimozemšťanů s pozemšťany jsou kvůli nevyzpytatelným DNA motanicím už pár tisíc let zakázány - od té doby, co si mimozemšťani přivezli radši svoje vlastní ženy, je klid a není třeba dělat žádné obskurní kulty s kněžkami v chrámu.

Ne, že by bylo vždycky všechno svaté a přesvaté, ale lákat nanynky na "sexy hřebce" je fakt trochu jetý.
Oni jsou sice krásní, ale taky z nich na první dobrou září vyšší spirit.
Božstva.

Bylo by fajn, kdyby tahle "božstva", Galaktická federace, přistála co nejdřív.

Já už nevím, co dělat dál - válku jsme vyhráli, Galaktická federace létá na nebi, sice ještě ne nijak úplně výrazně, na druhou stranu přitvrzují a každý, kdo nečučí jenom do mobilu, už musí mít minimálně v podvědomí, vědomím nezaregistrovaný vjem, že jsou na nebi mimozemšťani.

To, že očkovaní začnou za nějaký čas výrazně umírat a mít zdravotní problémy a následkem toho se můžou rozjet i zuřivé nepokoje ve společnosti, to je vysoce pravděpodobné.

Protože mají v krvi nějakou magnetickou sračku, která jim ničí krev.
TO JE FAKT.
Pochybuju, že si to ty doktoři vymýšlí.


No a pak bude mela a jestli to bude neřízená mela, tak NWO nepochytáme.

My potřebujeme Galaktickou federaci, aby ty kurvy od NWO označili a pochytali.
Oni vědí, my ne.

My možná zabijeme Kubka a pár dalších hmyzích sviní.
Ale NWO na krk se nedostaneme.
Musíme mít GF tou dobou už na zemi a spolupracovat s nimi.

Jinak NWO vyvraždilo půlku lidstva a jede se vesele dál.

Kvůli tomu, že lidi považují za normální mít něco magnetického v krvi a jsou líný zvednout oči od mobilu a podívat se na nebe.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter