Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Efekt vyššího muže
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2.2022 (20:16:45)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.2.2022 >


Neb mám nulovou myšlenkovou odezvu a se všemi se míjím, musím se starat sama.
V jedné diskuzi jsem našla poznámku, že se jedná o pouštěné hologramy na nebi.

To už mě napadlo taky.
V situaci, kdy je expertem na mimozemšťany nějakej kluk s brejlema, nějaký Petrásek, co se drží jezuitské akademické připrděnosti a se svým nudou zdechlým mozkem vymýšlí, že tu žádný mimozemšťani nejsou, ač se na nebi denně prohání ... tak nemám šanci, že by to byl někdo ochotný doopravdy jakkoliv vědecky posuzovat.

Hodně jsem si s tím lámala hlavu, jestli je to hologram.
Na to člověk nemá, jak přijít.
Pokud je to hologram, tak je to na sto procent svázané s telepatickým kontaktem, protože to, co vidím na nebi, polosvětla, tak ta se hýbou podle toho, jak se telepaticky domluvíme.
Pokud by to byl hologram, znamenalo by to, že jsou v podzemí nějací filutové s mimozemskými technologiemi a dokonale psychotronicky ovládají lidstvo.
Negativní verze.

Já si ale myslím, že to není hologram.
Jednak podle té telepatické komunikace musím říci, že oni - já je považuju za Galaktickou federaci - jsou přívětiví a fajn.
Dále - ty objekty jsou nehmotné, polosvětelné a mnohokrát jsme dělali, že oni se s těmi objekty přiblížili - že bylo vidět, že je to ve skutečnosti třeba 7m průměr létající talíř, nebo mne dokonce obklopily a já cítila jejich energii.
Taky se mi stalo, že to stejné, co jsem viděla na nebi, jsem jednou uviděla na stěně.
To mne vyděsilo - mimozemšťani z Galaktické federace mi ale vysvětlili, že to je naprosto totožná technologie, jen naprosto miniaturní.
Ta miniaturní energo světlička pak létala vzduchem, sedala si mi na dlaň, nosila jsem si ji na špičce prstu, dělali jsme s tím pokusy. Eenergeticky jsem ji vnímala jako chladnou, víc chladnou, než okolí, nikoliv však ledovou.
Ta stejná technologie, jen větší, křižuje nebe.

To je jediné, co jsem zatím zjistila, jak vyloučit, že to je hologram na nebi.

Vědci se tím zabývat nebudou, ty jsou zaplacený, že tohle není.
Petrásek asi nevytáhl zrak z knih na nebe, mně připadá, že všichni tihle "vědci" záměrně lžou a škodí lidstvu.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter