Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Efekt vyššího muže
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2.2022 (20:16:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Zřejmě 90% všech těch duchovních lidí, co se ochomýtají kolem Galaktické federace, třeba přes tu Svobodovou Křešovou, nemají vžito, že Galaktická federace je realita, že to není vymyšlená blbost.
Že se nejedná o "bezpodmínečnou lásku", andělíčka rafaela, ani o obláček s harfou ... že to je realita na nebi.
Že Galaktická federace je exaktní jev na nebi.
Že to je skutečnost a jedná se o realitu.

Místo toho, aby lidi koukali na nebe a zjišťovali čím dál víc, že mají reálnou komunikaci s Galaktickou federací skrze to pozorování a myšlenkovou výměnu s jejich družicemi, které na ty myšlenky reagují ... někdy pohybem, někdy přímo vyslanou myšlenkou ... a nasávali jejich spirit a zjišťovali, že se nemáme čeho bát, tak místo toho lidi sjíždí Elenu Danaan a její sliby a Dr. Sallu a nějaké šílené zprávy ze Sluneční soustavy, které jsou nám prakticky na dvě věci. Nebo je internet plný přemoudřelých ezo skeptiků, kteří tvrdí, že je vše jen zlý program na ovládání mysli, všichni mimozemšťani svině a že musíme sami, protože vlády jednají s reptiliány.

Jakoby se pořád všechno točilo bezvýchodně v kruhu.
Ale to je naprosto zbytečné!
Věci se změnily, což možná člověk, co do věci nevidí a nezažívá ji, hned nevidí, ale změnily se radikálně.

Válka už není, nepřátelské rasy byly poraženy.
V minulých měsících prudce opadly zlé psychotické vlivy tzv. Matrixu.
Jako příklad dávám naší S. Válkovou a zahraniční Megan Rose, které byly na tu síť jako "medium" zřejmě napojené. Obě začaly dělat to samé - přestaly šířit bombastické vize a horké novinky z nějaké aštarašarády a místo toho šíří polívčičky o meditacích a spirituální praxi.

Poslední silná klika aštarašarády, která mne místo odpočinku vrhla do nového bojového kolečka, je Elena Danaan a její invazivní se šíření českým internetem.

A další věc, co je jiná oproti minulosti - Galaktická federace vyhrála válku a v současnosti bezpečně okupuje nebe a může se věnovat kontaktní události a proto se začíná ukazovat více intenzivně.

Jediné, co je potřeba, pochopit, že jsou tady a přivítat je na planetě v rámci oficiálního kontaktu.
Každý by to měl udělat sám za sebe, aspoň to vyslat jako přání, sem tam jim zamávat na nebe a případně naučit se nepodrazit někoho, kdo by případně začal mluvit na veřejnosti, třeba v tramvaji.

Nevím, co je na tom tak nepřijatelného, že to nutí všechny chovat se jak poslední prolhaný trotl.
Nechápu a nevím.
Stejně tak nepochopím, jak může fanynka Michaela Jacksona doufat v mimozemšťany.
Jako bytost, co v pubertě opovrhovala McDonalds a popem, to těžko přijímám...
Cesty Páně jsou nevyzpytatelné.
Asi jsem vážně rarita, když na tom ani nevydělávám.
Ale mám svobodu a nemusím být loajální, můžu říkat, jak to vidím a to mi za to stojí.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter