Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Efekt vyššího muže
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2.2022 (20:16:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Na jednu stranu tu bojovali lidi o holý život, protože na ně NWO prostě zaměřilo svůj psychotronický arsenál paprsků smrti, celý ten obludný systém přes HAARP a CERN, přes podzemní instalace až do pradávných systémů a chtěli nás na tom usmažit, zlomit osobnost strážců a já se musela ubránit... a vybojovat jen takový malý prostor tady na totemu.cz, abych mohla sdělit celé to svědectví, mne stálo strašně moc, další vrásky, deprese, šílený rozvrácený dny ... jenom abych to mohla sdělit a někomu, kdo není jenom totální sráč, mohlo dojít, že ta tzv. "paranoidní schizofrenie" je možná o něčem jiným, než jak se říká.

Zkrátka vybojovat aspoň malý prostor pro blázny, že nikdo nemá právo nás likvidovat, diskreditovat, přinést svědectví z nejúděsnější události, co se kdy stala... zadarmo.

Na druhou stranu obrovský ezo-business a podporované NWO pojetí GF ze strany Eleny Danaan.
Nepronásledované, nezesměšňované, podporované.
Zrůdy, co vydělávají bez mrknutí oka na tisících až milionech mrtvých, zničených, zavřených do blázince, dohnaných k sebevraždě.
Hnus.


Stejně tak očekávání jednotlivých fanoušků GF.

Já, ta, co ryla držkou v zemi a bojovala o holý život a musela rychle pochopit plno věcí, hlavně GF, abych přežila, nesnáším Michaela Jacksona. Považuju ho za rozpadající se zombie, nástroj NWO, mortálního úchyla s ukníkaným hlasem masově šířícím nevkus 80. let.

A někdo věří, že je naživu a že ho ještě uvidí!

Co budou dělat všechny ty srdíčkový nány, až jim GF řekne, že TO BYL NEVKUS???

Tolerance je sice hezká věc, ale nevím, jako někdo, kdo se musela rvát o život, se mi nechce tolerovat takovou idiocii a doufám, že se v nové éře přitvrdí.
Že se idiocie, nevkus a kýč nebude tak brutálně podporovat, ale že se bude trestat aspoň výsměchem.
Ať tentokrát skončí na dně zmalovaný zlý nány, co milují nevkus.



Výsměch je mocná psychologická zbraň. Co já si ho užila. Za věci, za které jsem nemohla, jako za útoky NWO, nebo za reality, které jsou pravda - mimozemšťani, mystika, všechno logické záležitosti.
Výsměch slouží k eliminaci nežádoucích jevů.
Začala bych u fanynek Michaela Jacksona a u ženských s umělými nehty.
Pokračovala bych Darwinisticky smýšlejícími akademiky.
Dále bych vzala hákem všechny ty jalový nány s bezpodmínečnou láskou a jejich vírou, že válka je o bezpodmínečné lásce.
Atd. atd., těch idiotů by se našlo, kterým skutečně patří výsměch...




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter