Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Efekt vyššího muže
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2.2022 (20:16:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Takže prakticky jsem zřejmě jediná, kdo je doopravdy ve vztahu s GF, nebo jsem jediná, kdo je ochotný o tom mluvit.

Nikdo jiný nemá na to, aby se aspoň ozval proti Svobodové Křešové.

Ale všichni se ozvali proti mimosmyslovému projektu Galaktické federace.

To jsem si myslela, že je naše esoterická scéna přece jen silnější a chytřejší.
Není bohužel.

To je totiž tím, že žádný mimozemšťani nejsou, existují jenom zlý mimozemšťani, vždyť to říkali v Hollywoodu, proč by nám nějaký hodný mimozemšťani pomáhali, že jo ... říkají všichni megachytráci, jako Tichý a zároveň tam živí čůzu, která říká přesně to, jen v USA NWO obalu.

Asi je tenhle národ očarovaný, denně vidím takový debility, že je těžké mít jakoukoliv víru.

Abych měla jakékoliv slovo, musela bych být zmalovaná prolhaná svině dělající pro NWO, která má aspoň léčitelskou praxi, nebo napsala tři knížky. Hlavně se nesnažit upřímně vyjádřit realitu a popis toho, co se dělo a děje.


Abych měla jakékoliv slovo, musela bych hlavně být ochotná být veřejná.
A to nejsem.
Nehodlám odpovídat miliony stupidních dotazů a vystavovat se riziku pronásledování, šikany a zničení na psychiatrii.
Tak moc lidi zase nemiluju.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter