Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Efekt vyššího muže
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2.2022 (20:16:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jinak Svobodová Křešová přeložila další sallovinu a je to na českém internetu:
"TAJNÁ MISE K ARŠE POD HLADINOU ATLANTSKÉHO OCEÁNU - Dr. Michael Salla"

Podle mojí Galaktické federace je to celé vymyšlené, nic takového se nestalo.

Hlavně jde o to, že jestli se dějí nějaké podobné operace, nikdo nemá právo nám to hustit do hlavy a vzbouzet v nás nějakou dětinskou důvěřivost v "moc hodné vojáky ze všech národů, kteří nás zachránili".

Já nemám přehled o vojenských podzemních, pozemních operacích. Válčila jsem formou propojení s kosmickými silami a viděla jsem kosmologické záležitosti. Zážitky z podzemí mám, protože jsem tam byla vědomím namotaná do technologií a kultů a často jsem se tam vědomím projektovala. Ale co jsem viděla, to nemělo s klasickým vojenským pojetím vůbec nic společného. Byla to spíš okultní válka o spirituální suverenitu. Aby se strážci, jejichž vědomí mělo programovací, hybnou sílu, vyhrabali z manipulací.

Eli Staníková měla na svém youtube hodně zajímavých videí, která se dotýkala skutečných událostí a technologií, hodně to bylo 2019/2020, ale všechny je smazala a nechala si tam jenom blbosti s Plejáďany a Aštarem, takže už se to nedá dohledat.
Škoda.

No nic, o nic nepřijdeme.
Do podzemí a skutečných dějů budeme mít šanci se dostat až s Galaktickou federací za ručičku.

Pokud existují jednotky složené z lidí, které jsou vojenského, strategického založení, jakože prý ano, tak nám rozhodně nebudou předhazovat tyto sci-fi příběhy, jak to dělá Dr. Salla.
Je potřeba vše přivést z youtube do reality.


Co se týká těchto utajených programů, tak já nepochybuju, že třeba "Red dwarf" je inspirovaný tajnými vesmírnými programy a chováním těch lidí, co museli tento bizar snášet. To všechno určitě existovalo. Jak jsem viděla, byla to v obrovské míře hlavně psychická válka. O dobývání nějakých arch asi moc nešlo a když už, tak si to dobyla Galaktická federace. Šlo v podstatě o to, dostat mocensky, kultickou válkou, aby vzniklo kosmologické opodstatnění, podzemní systémy pod kontrolu Galaktické federace a jí nadřízených vesmírných sil.

Mimochodem, Dr. Salla tvrdí, že sem letí Intergalaktická konfederace a že už vstupuje do Sluneční soustavy. To sem letí na vesmírným trakaři nebo co? Primitivní 4D technologie přeletí Sluneční soustavu nejdéle za 20 minut, jak mám od mé GF.

Vesmírné síly, tzn. nadgalaktické síly se podílely na celé válce, kterou jsem zažila a která se nově odstartovala 2019 - už tehdy tady machrovala vesmírná policie.
Nikdo sem neletí, všichni už tady jsou. Čeká se na to, až si toho lidi ráčí všimnout. Čím víc to půjde, tím víc se budou manifestovat na nebi. Ale když budou lidi čumět jen do mobilů, tak to je pak těžký.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter