Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Efekt vyššího muže
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2.2022 (20:16:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Včera před spaním jsem se ještě dozvěděla, že sem skutečně ještě něco "letí". Má to být jakási součást podzemního vesmírného kultického dimenzionálního systému, kterou odsud odvezli před desítkami milionů let právě zástupci nad-galaktických sil a teď ji sem vezou zpátky.
Ta součástka má stabilizovat frekvenční úroveň Země, aby se držela "při nejhorším" na té úrovni a nemohla spadnout do hladin, ve kterých jsme se plácali tisíce let. Ta frekvenční úroveň, která bude bezpečnostní, je ještě kousek v budoucnosti, ještě se k ní blížíme.
Mělo by to být ale 2022.

Proto to sem vezou opravdu nějakým složitějším způsobem, protože ten artefakt je hmotný a musí se s ním nějak pomaleji, než normálně.
Stejně ale cestují skrze brány - jak jsem pochopila, tak ty brány se nějak otáčí a oni musí čekat na konkrétní konstelaci, aby se konkrétní branou dostali na konkrétní místo. To není, že jedou na vesmírným trakaři hvězdičku za hvězdičkou, jak patník za patníkem.

Ten artefakt by navíc měl naplno vyřešit obrovskou traumatickou situaci.
Protože, válku jsme sice vyhráli, ale ta válka byla příšerná a trauma je obrovské a to trauma se samo od sebe jen tak nezacelí a tento artefakt by nám měl pomoci zaplácnout tu traumatickou džuznu.
Tak snad jo.

Takže něco sem fakt letí, ale nad-galaktické síly jsou tu roky.
A 4D stroje se pohybují pomocí magnetismu a gravitace, v rámci systému se v "kouli" Sluneční soustavy mohou pohybovat rychle, ale za hranicí soustavy by měly ty stroje už problém.

Podle mne je otravné, aby se technické informace získávaly channelingem od ženských, které technika nezajímá.
Kdyby laskavě promovaný inženýři přestali lhát, měli by určitě obrovské pole nových vzrušujících poznatků, které by mohli konzultovat s mimozemšťany.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter