Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Efekt vyššího muže
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2.2022 (20:16:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Diskotéka Megan s Pravým a Levým Val Nekem a Elenou a tím jediným pravým Van Thorem nikdy nekončí.
Dokud máme facebook a youtube, než nám to cukr stopí, si můžeme užít americký vzrůšo a problémy :-)

Megan Rose, ta která je teď s tím jediným Levým Val Nekem, publikovala video, kde mluví o genetických projektech na lidstvu, že to tak je, že se geneticky měníme pro budoucnost a že na tom pracují i lidští vědci. Což je asi pravda, do lidského DNA se montovali všichni. Insider Corey Goode o něčem takovém mluvil taky, že existuje 22 genetických linií, které mimozemšťani studují a určují, které jsou pro budoucnost dobré a které ne.
Lidské D.N.A. je na sto procent v pohybu.
Znepokojující je samotná lidská účast na takových experimentech. Ale věřím, že se to děje.


Blondýna Megan Rose však leží evidentně komunitě kolem Eleny Danaan hodně v žaludku a nějaká čarodějka s kouzelným zrcadlem v hlavě "Ileana, the Star Traveller" to jasně navnímala tak, že Megana mluví s čistou temnotou a hluchým prázdnem, zlými Maytrami, zatímco Elenka, andělíček, mluví s Thor Hanem, klukem krev a mlíko.
A že Maytry hajtry zneužívají tolik žen na celém světě a že TEĎ se s tím roztrhl pytel.

(V situaci, kdy to konečně přešlo, válka je vyhraná a Matrix opadl)


Srandovní je, jak celá komunita, včetně Svobodové Křešové kolem Megany tancují a jak se bojí vyslovovat její jméno.

""Ileana, the Star Traveller": "nejedná se o Elenu Danaan, ale o mnohem mladší ženu"
Svobodová Křešová: ". Trochu nám do toho blondýna s těmi hologramy vnesla chaos, ale 🌹🌹🌹🌹 v klidu 🌹🌹🌹🌹- jen pozorujte 🌹🌹🌹🌹🌹. Žádná panika. 🌹🌹🌹🌹"

i s kytičkama jů




Ta ženská je ďábel :-)


Hlavně jakékoliv video od Dr. Sally, který spolupracuje s andělíčkem Elenkou, je plné nevkusu, armádního smradu, SS symboliky, tajných vesmírných programů jako hrdinů dne ... všechno to je násilné, hnusné, americké.

Koho to zajímá?

Ať si to řeší v USA tyhle jejich kraviny.
Tam možná doopravdy i došlo k nějakým mlátičkám v podzemí, za asistence nějaké tajné armády.
Ale celá jejich story by mohla zůstat na americkém facebooku.

To, co lítá na nebi, i kdyby to byla hajtra, je to na první pohled mírumilovnější a lehčí a méně to smrdí řinčením zbraní.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter