Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Efekt vyššího muže
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2.2022 (20:16:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Tím nechci tvrdit, že Svobodová Křešová je Drakoniánka. Jen upozorňuju na ten usyčený hadí tanec kolem Eleny Danaan.

"Eva" s tím příspěvkem jasně definuje, o co NWO jde.

Protože na světě je spousta ženských, které jsou v kontaktu s Galaktickou federací a kterým dělá Elena Danaan svými vyjádřeními čáru přes rozpočet.
Protože mluví o úplně jiných realitách, všechno to mystické a magické, co jsem prožívala i já, tzn. čištění kultických míst země, vztah s planetou a vesmírnými, kosmickými silami, osvobozování lidského ducha, příchod vyšších sfér, frekvenční vzestup planety, boj proti zlým rasám a proti programu rozložení osobnosti, proti technickým instalacím (Haarp, CERN jsou nejznámější a mají jméno) , ..., je toho plno - tak všechno toto Elena Danaan vzala a nazvala to manipulací temných sil.

Kdo nesouhlasí s Elenou, je stižen MKUltra, kdo říká cokoliv jiného, než Elenka andělíček, je zpracovaný hologramy od smradlavých šediváků Maytra.

Šediváci, nepřátelští, možná to byla zrovna Maytra, jak jsem je zažila, tak odpadli určitě už na začátku 2020. Ti se vyznačili despocií, tyranií, hmyzáctvím, energeticky mi to připadalo jako obrovské hmyzí sevření, obří hmyz, nebo obrovské kleště z vesmíru, bylo to tvrdé, bzučivé, kovové, urputné a deprimující. Tyto vlivy výrazně odpadly už 2020.
Pak tu byli ještě reptiliáni, vynalézaví a prokroucení, nenažraní úchylové.


Mnoho ženských, ale i mužů prožívalo v minulých letech extrémní psychické spirituální stavy a děje.
A teď nějaká Elena řekne - je to podvod, je to Maytra, jen já jsem ta správná hajtra.

Vzhledem k tomu, jak silnou má Elenka podporu a jak je propagovaná, je to pro ty lidi strašně frustrující. Vysává jim to naději a rozvrací je do dalších nesmyslných pochybností, roztrpčení a apatie.
NWO parazituje na přirozené důvěřivosti těchto lidí, kdy si těžko umí představit, jak hnusná a tvrdá hra to je, pokud to nebyli nuceni zažít jako já.
Tohle pole je megaparanoidní a NWO to chce udržet v chaosu, aby se nevyčasilo náhodou.


Navíc, z USA se neustále valily zprávy o bojích v podzemí, o záchraně dětí atd. ... , těžko říct, co je na tom pravdy, jak jsem viděla, celé USA podzemí bylo opravdu potřeba brutálně vyčistit, sama jsem tam psychicky vyváděla hodně devastační a likvidační kousky, věřím ale, že ne všechno šlo magií a i moje GF mi říká, že v USA skutečně docházelo i k armádním utajeným válkám v podzemí.
Ale to je specifikum USA.

Ostatní světové podzemí nebylo stiženo vyloženě válečnými akcemi, i když i tam se děly věci, kupříkladu v Íráku jsou významné technologie a podzemí, které hojně ovlivňovalo události.
A celkově bylo podzemí agentské a mimozemské. A megaparanoidní.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter