Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Efekt vyššího muže
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2.2022 (20:16:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Celá ta situace se mi nyní jeví tak, že se naplno projevuje poškození dané zrádnou skupinou mimozemšťanů, o kterých jsem už psala. To je podle mne celá ta Aštarovsko-Plejádská klika.
Divoké nezodpovědné channelingy a přemíra informací, které rozmělňují pozornost, točí v kruhu a neustále vyčerpávají nikdy nekončícími převraty v příbězích.
A hlavně diskreditují vše, co se reálně děje.

Já jsem na znejisťování poměrně zvyklá. To, co teď mnozí zažívají, když věří Andree Křešové Svobodové, když ta jim zdrtí jejich víru tu s Elenou, která tvrdí, že je jediná správná, tu s nějakou jinou, která tvrdí, že jsou senzibilní ženy celosvětově sežrány Maytrami ... tak to jsem zažívala non-stop s všelijakými channelingy O LÁSCE, světle a lásce, lásce a světle v srdci ... a zase lásce.
V situaci, kdy jsem prožívala extrémní válku, kde bylo potřeba všechny ty nepřátelské síly nemilosrdně vylikvidovat, mi to ani trochu nepomáhalo.

Tak jsem zvyklá jít si za svým.

V současnosti je poškození lidí, kteří jsou jakkoliv aktivní v celé této věci planetárního vzestupu a kteří jsou v komunikaci s Galaktickou federací, poměrně velké a ač už škodolibí záškodničtí mimozemšťané nemohou vojensky, ani informačně působit, tak se ze situace neskrývaně radují.

Naštěstí to poškození není devastační.
Jde o to, že u nás, na našem území, jde o hodně a celá "ProGF" komunita se docela rozdrobila, kvůli všelijakým podrazům s Aštarem a nyní "army stylem" od Svobodové Křešové.
Spiritualita se vytratila, vládne zmatek, dezorientace.

Ale asi to tak má být.
Na internetu je spousta dezinformací, ale nebe je jedno a je to realita.
Tím, že budeme čumět na youtube videa, nebo si na facebooku vyměňovat svoje jalové úvahy o technologiích, z nichž nechápeme ani první šroubek, si nikdo nepomůžeme.

K tomu, aby přistála Galaktická federace, je potřeba dosáhnout takového společenského stavu, kdy bude kolektivně naše obyvatelstvo očekávat, že z nebe skutečně někdo přilétne. Kdy budeme alespoň nakloněni takové myšlence. Kdy bude první oficiální komunikace s Galaktickou federací "viset ve vzduchu".

Nevím, jak dlouho bude trvat takový stav navodit.
Protože skuteční lidi, kteří jsou v kontaktu s mimozemskými civilizacemi, jsou dost nejistí a vyčerpaní a místo suverenity a upevnění pozic se asi vydali v duši směrem "co když je to Maytra".
Už vznikla nová verze, co to na tom nebi je - někde jsem četla, že jsou to prý "astrální potvory, co dělají na nebi hologramy" ....

Není opravdu lepší si přiznat, že jsou to prostě mimozemšťani?
Kolik kokotin lidi ještě vymyslí?

Stále jde frekvence světa nahoru.
Myšlení se pod tlakem toho vzestupu bude muset zjasňovat. Tam je naděje.








<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter