Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Efekt vyššího muže
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2.2022 (20:16:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Jak jsem si zjistila od mé Galaktické federace, tak vyšší formy strážců v naší republice, kterých je několik desítek, jsou Andreou Křešovou Svobodovu, Elenou Danaan a Dr. Sallou
netknuty a myslí si své cosi o zadku.

Pak jsou "nižší" formy strážců, tzn. jsou to strážci slabší úrovně, to znamená, že nemuseli zažívat nijaké extrémní masakry a celo-kosmo vidění, kolikrát mají rodiny, děti, zkrátka prožívali svůj příběh, který jim dal taky zabrat a často to bylo právě ve vztahu s mimozemšťany.
Těch je X tisíc v naší zemi a zhruba polovina z nich je stižena dezinformační agendou Dr. Sally, což je nějaký NWO zmetek.
Andrea Křešová Svobodová miluje Elenu Danaan a aby obhájila, co tahle důra říká, shání si všelijaké obskurní "důkazy", jako je třeba jasnovidění jakési ženské, která vykládá, že spousta žen na zemi je stižena holografickými manipulacemi zlých šedých ufonů, ale že Elenka, tak Elenka to určitě není.

Co říká Elenka?
Že se zná osobně s mimozemšťany, kteří ji vozí po Sluneční soustavě. Celou záležitost naprosto odsekává od jakýchkoliv spirituálních vztahů s planetou, jako živou bytostí, spiritualitu ze strany jejích bezvadných mimozemšťanů naprosto vylučuje, řeší vztahy mezi mimozemskými buziky na úrovni telenovely.
Dále zdůrazňuje spásnou roli USA a vojenský aspekt jejích mimozemských "dobrých hochů".
Máme čekat spásný přílet její partičky a přitom se brát v srdce.
Žádné antivax výzvy, žádné výzvy k pozorování nebe.

Kdo v Čechách, či na Slovensku zažíval mimozemskou válku a proces frekvenčního přechodu do vyšších hladin, byl jistě nucen řešit naprosto jiné věci, než nějaké USA mlátičky. Jak jsem vypozorovala a z různých diskuzí nasála, tak lidi hodně řešili duševní zmatky, kodované zprávy, tělesné symptomy, otevíral se jim vztah k přírodě a museli si v hlavě dělat debordelizaci od starých pořádků a ideologií. Mnozí taky pozorovali UFO při mystických nocích a prožívali velké emoční poryvy.

Takže není divu, že ideologie Eleny Danaan mnohým z nich absolutně nesedí.

Mám dojem, že tihle lidí jsou naivní, co se týká chápání celého kolosu NWO manipulací. Nechápou, že NWO dokáže vzít celou tu hezkou ideu, jak přilétly mimozemské civilizace, které nás chtějí převést na novou formu chápání našeho vlastního bytí a které kladou důraz na vztah k planetě a spirituální vývoj ... tak NWO to dokáže zprasit na vojenskou USA idylku a nikdo ani nemrkne.

Protože Elenka Danaan je podle Svobodové Křešové andělíček, tak ta shání cokoliv, co by andělíčka ještě víc podpořilo.
Proto naprosto bez studu nahání strach všem těm křehkým, senzitivním lidem, nějakými holografickými manipulacemi jakýchsi Mayter hajter.


Pak se všechny ty ciltivé duše sypou, stydí, bojí, jsou nejisté, tápou, žijí ve zmatku a o to NWO jde.

Prý bude trvat asi čtvrt roku, než se masa těch poškozených strážcovských duší sebere z dalších otřesů a než si upevní svoje vlastní postoje a přestanou být tak zranitelné vůči všem těm dezinformacím.








<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter