Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Efekt vyššího muže
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2.2022 (20:16:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Aštar je podezřelý kontakt a vše, co se kolem něj motá, je zrádné, vadné a NWO.
Kdyby Válková doopravdy byla na správné linii, tak by měla z takové živé diskuze radost a neničila by ji.
Jenže ten její seschlej Aštar není dobrý kontakt, akorát zneužili toho, že Válková získala nějakou důveryhodnost a snažili se s její pomocí rozklížit ezo-scénu důvěřující mimozemšťanům.
Což se jednoznačně zadařilo.


Ona se začala s mojí Galaktickou federací rozcházet na podzim, kdy varovala před případným falešným mimozemským oficiálním kontaktem, nebo simulovaným přepadením a to neladilo s mými informacemi od GF, na podzim 2021 už bylo pro protistranu NWO něco takového vojensky neproveditelné.
Prostě by je GF zastavila, sestřelila.

Potom v říjnu, když gradovaly boje o 5G a proběhl mimosmyslový projekt Galaktické federace, o kterém se na jejím blogu strhla divoká diskuze kvůli pomluvě šamanky Namu, mlčela jak měsíček nad hnojem a pak na konci října prohlásila, že ten její kokotský Aštar má pravomoc k OKAMŽITÝM zásahům z jakési základny u Jupiteru a to už měla asi nakukaný od Elenky Danaan. To ještě asi nevěděla, jak ji Elenka s jejím channelingem s Aštarem hezky vyšoupne.

Protože jsem se mezitím i X-krát ve vášnivé diskuzi utrhla, když tam pak do mne začaly zobat stupid slepičky, tak mne pak záhy vyhodila z diskuze.
Což je dobře, od té doby nemusím brát ohledy a píšu věci bez obalu.
Už mne nezavaluje svou chronickou láskou paní, která si je nejdříve povzneseně jistá, že nás mimozemšťani nemůžou navštívit, protože jsou větší, než planeta a vzápětí sjíždí a šíří Elenu Danaan s její ultra army buzi partou s Elonkem Muskem.


Tam se začala štěpit ezo scéna s mimozemšťany.
Teď to dojebává Andrea Svobodová Křešová.


To jsou tlaky, ať se každý profackuje sám za sebe a uvědomí si, co si doopravdy myslí, cítí a co doopravdy vidí na nebi.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter