Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Magicko - exopolitické pojednání o současných událostech
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 24.2.2022 (18:32:54)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Globalisti fňukinkají, jak jim Rusko ubližuje, máme toho plný internet. A lidičky jim zase věří, jak jsou zvyklí, pitomoučký ovečky.
Ze začátku to vypadalo zle, ale ve skutečnosti se dostavila okamžitá úleva. Opadlo okultní napětí. Jestli byli na Ukrajině seběhlí nějaký černý mágové a kouzlili přes mimozemské technologie, tak se jim skutečně mohutně uškodilo. Je to znát v energeticko-informačním poli, ve vjemech.
Doufám, že to bude lepší a lepší.

No ale teď musíme plakat, fňuky fňuk.
Povinně, fuj, ubližujou globalčíkům, jak to mohli ty zlý Rusové proboha udělat?!

Taky zablokovali "dezinformační weby", naši proEU dezinformátoři a zločinci:

https://www.novinky.cz/domaci/clanek/aeronet-dopsal-vlada-rozhodla-o-zablokovani-dezinformacnich-webu-40388394#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=UrXYOSiVTF8-202202251449&dop_id=40388394&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

"Sdružení CZ.NIC na základě doporučení vlády zablokovalo osm vybraných dezinformačních webů, které představovaly ohrožení národní bezpečnosti v souvislosti s ruským útokem na Ukrajinu.
...
Zablokované byly stránky Aeronet.cz, Protiproud.cz ,Ceskobezcenzury.cz, Voxpopuliblog.cz, Prvnizpravy.cz, Czechfreepress.cz, Exanpro.cz a Skrytapravda.cz.

Premiér Petr Fiala (ODS) o opatřeních, která se kabinet rozhodl učinit v boji proti dezinformacím, hovořil po jednání vlády. Detaily nicméně neupřesňoval. Jde o reakci na propagandu, který ruský útok provází."


Jen ať Rusko sílí, ať je z něj říše, kam patříme i my.
Oni globalčíci a poskoci západu brzy doblokují a dolžou.
Už bylo těch prolhaných amorálních sviní až až.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter