Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Magicko - exopolitické pojednání o současných událostech
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 24.2.2022 (18:32:54)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Naštěstí bude oočkovaným špatně, budou běhat po doktorech a navíc budou mentálně oslabení, protože v současné době, kdy frekvence zvyšuje, je mít něco magnetického v krvi vyloženě výhra z kolotoče loterií.
Rusko bude sílit, protože na Ukrajině bude klid, tomu věřím, ve hře budeme my - Češi, Slováci, Poláci atd., kam se tedy hodláme připojit.
To chce čas, vše může jít docela i bez války.

No a co ještě k CZ.NIC
"CZ.NIC z.s.p.o. je zájmové sdružení právnických osob založené předními poskytovateli internetových služeb v roce 1998, které má v současné době přes sto členů. "
Zájmové sdružení dělá politiku, co se smí a nesmí říkat. Úžasné. Naše vláda nám tu dělá bezpečno. Jak na kokos to je. Velice.
Chce to dočkat času.

Jinak cz.nic je vlastně o "Česká republika neexistuje". Je to ten název.

Mi to připomíná fenomén nicoty. Fenomén nicoty, temnoty, je spirit neexistence, který pohlcuje padlé duše, odpad, skládku vesmíru a mění je na NIC. NIC je většinou temné a hluché, nic tam není, je tam doslova NIC.

Přitom duše padající do toho nic dělají šílené struktury, které řídí odpůrci Stvořitele, eminence temnot. Z toho vznikají neuvěřitelné terorizační systémy. Všechny tak terorizovaly, že i strážcovské duše v podzemí si musely uvědomit, že se musí vzepřít tomu komandérskému systému, protože ony jsou zodpovědné za proces, který se díky jejich aktivitě rozeběhne skrze zemské jádro. Přitom byli Strážci terorizováni temnotou, která je ve své podstatě NIC. Je frustrující něco zvorat a pak zjistit, že na straně protivníka je pouze NIC a zodpovědnost padá na Strážce.
Tento efekt si museli uvědomit, že se musí vzepřít a převzít aktivní vědomou moc.

Tak je to s NIC. Jediná správná volba je převzít aktivní vědomou moc.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter