Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Magicko - exopolitické pojednání o současných událostech
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 24.2.2022 (18:32:54)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.2.2022 >


Útěšný je stav 5G.
V říjnu 2021 jsme dobývali 5G s Galaktickou federací. Byl to zvláštní fenomenální okamžik, kdy jsem mávala s celým tím systémem hlava nehlava, ať to odpálí podle Stvořitele, koho má. Jímavý okamžik, zamávat s elektrickým vedením, kdy mám 5G na háku. Šlo o to, aby kontrolu nad informačním tokem převzala Galaktická federace, která skrze tyto okamžiky uskutečnila první kontaktní událost experimentu mimosmyslového přenosu informací, oznámené na veřejné, alternativní platformě zpravodajských sítí.
Které se teď snaží zlikvidovat poslední hajtra.


Což je směšné.

Ale zpátky k 5G.
5G od tohoto okamžiku informačně "propadlo" kosmickému vědomí. Tzn. nevlastní ho, co do průtoku informací, ani Galaktická federace, ani NWO.
To je útěšné, vzhledem k množství všelijakých toxinů, nano i normálních, všelijakých povlaků, filmů, techno hmyzu v organismu, magnetizujících metalických sloučenin v krvi atp. - týká se to hlavně očkovaných, kteří si tento "materiál" Hajter Mayter šediváků, všelijakých prapoblitých hnusnáků, vpravují do krve ve velkém.
To je na tom všem "happy", šťastný vítězný fakt, že tito bloudi již nejsou informačně pod vlivem systému 5G.


Takže je není možné masově zhypnotizovat, aby udělali "zombie efekt".
Jakože Hitler s tím efektem nakládal.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter