Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Magicko - exopolitické pojednání o současných událostech
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 24.2.2022 (18:32:54)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.2.2022 >


Covid už netáhne. Z dezinformátorů se stali „přátelé Ruska a míru“
Michaela Rambousková 23. 2. 8:01

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/koronavirus-covid-uz-netahne-z-dezinformatoru-se-stali-pratele-ruska-a-miru-189457

"Mechanismus je prý jednoduchý – říkat, že je vše jinak, než jaký je výklad vlády či mainstreamových médií. „Tím už zaujmete tak čtvrtinu lidí, kteří věří, že je vše jinak. A těm můžete nabízet vlastní výklad,“ vysvětluje analytik. Publikum protiočkovacích skupin či demonstrací má podle analytika sklony spíš obdivovat Rusko a kritizovat Západ než naopak."


Ať jde analytik do háje.
Mechanismus kritizovat mainstream, že lže, když lže?
Co nám to tady nalháváte? Myslíte si, že lidi jsou úplně blbý a že všechny ty podvody, invaze na Blízký východ, utahování 5G šroubů a totality, pandemie, nucené vakcinace a snaha o ni, že to lidi nevidí?
Ale lidi mají mozek, někteří pořád ještě jo.

Jděte už se svým USA prostě hluboko do hajzlu.
Kdo má pořád snášet to věčné provokování NATO, že chce další válku?
Z vojáků máme námezdní žoldáky bez národní hrdosti a nesmíme nic říct?

To musí přestat.
30 let lží, když v tom člověk žije odmalička, tak si toho nemá všimnout, no ale mně hodně věcí vysvětlili mimozemšťani.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter