Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Magicko - exopolitické pojednání o současných událostech
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 24.2.2022 (18:32:54)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


NATO je odporná zločinecká organizace, jejíž jediná válka nebyla za čistý cíl. Džihád byl sice taky krutě zmanipulovaný od NWO, spojení SS a úchylů z Blízkého východu je všeobecně známé. Ale pořád mají Alláha a to je spirituální konstelace, která vede přes Galaktickou Federaci, stejně jako jiné spirituální proudy našeho světa, křesťanství, buddhismus atp.
Protože jejich cíl byl čistý - vymítit jejich země od zločineckých navezených struktur USA a jiných mocností, typickým příkladem je Afghánistán, tak jejich duchovní síla je daleko vyšší, než jakou může mít západ. USA a západní Evropa.

To stejné platí s Ruskem. Rusko se brání neustálým nátlakům iluminátských zločinných struktur NATO. Drakoniáni s nějakými hajtrami a kolaboranty proti lidské rase nedají pokoj.
Slovanské národy se musí spojit. Doopravdy chce Ukrajina válčit proti Rusku?

Je enormní zájem, aby Rusko Ukrajinu dostalo pod svůj mocenský vliv co nejdříve. Jen totální prase a hovado jim tam bude posílat zbraně, aby z toho byl vleklý konflikt, který tu zemi totálně zdecimuje.
Stejně jako Blízký Východ.

Naše vláda jsou zločinci a prasata, která chtějí VYVOLAT GENOCIDU.
Tentokrát na VÁS DOJDE VY SVINĚ.

Rusové jsou zvyklí války vyhrávat.



Vlastně jo, posílejte jim kolaboranti z vlády na Ukrajinu zbraně, posílejte. Pak budou mít Rusové povinnost nás dobýt jako nepřátelskou zemi. Bude pohoda a klídek.
Na jejich hledáčku jsme my a USA :-)
Myslím, že nás porazí asi dřív.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter