Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Magicko - exopolitické pojednání o současných událostech
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 24.2.2022 (18:32:54)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.2.2022 >



Neznám obdobu této naší současné situace z historie, kdy se český národ rozhodl jít proti Rusku, otevřeně podporovat válku proti Rusku, šikanovat Rusko.

Stydím se za stav našeho národa, protože dostat se do takového kolapsu zdravého rozumu, to je na pár facek.

Jen šílenec provokuje Rusko a jde proti Rusku.
Jen blázen.
Pokud je náš národ ve stavu takového šílenství, že se rozhodl vojensky angažovat proti Rusku a kdo bude říkat pravdu o jejich prasáckých židovských plánech na masakr Ukrajiny tím, že se tam rozpoutá válka, že se Ukrajina nenechá Rusku, aby byl klid... tak ten bude nějak perzekuován a my to budeme tolerovat a podporovat válku proti Rusku...

tak si zasloužíme zadupat do země.


Vládnou nám židi.
Aby šly "země české" proti Rusku, tak to ne.
To už se fakt přehání.
A následky budou znát. V jádru českého národa svítí naděje, která je zakázána vyslovovat nahlas, ale GF ji vidí a já ji taky viděla. Chvějící se štěstí - že tenhle režim, NWO židů, co okoupili náš národ, převeze Rusko a budeme ve slovanské unii. Nesmí se o tom mluvit, ale ta hřejivá naděje je v podloží našeho národa, skutečného, ne tý svoloče, co máme ve vládě.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter