Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Magicko - exopolitické pojednání o současných událostech
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 24.2.2022 (18:32:54)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Takže si NWO, zastupované NATO, udělali z Ukrajiny bordýlek, kde budou provokovat Rusko přímo do ksichtu, poskakovat mu před očima a drnkat mu na nervy.
Co já se navyváděla kvůli tomu, aby v těch Brdech nebyl ten debilní NATO radar. Do petice, aby nebyl, jsem málem napsala i psa.

Co je proboha správného na tom, být se západem?
Co jsem na světě, tak potom, co tedy přišla revoluce a já přestala vychovatelkám ve školce říkat "paní soudružko učitelko", tak poslouchám jenom to, jak jsou USA náš vzor, přitom je to banda odporných, cynických, nelidských hrdlořezů NATO a Rusko, jak je nejhorší stát na světě, přitom zrovna Rusko nikoho nenapadá a zachraňuje průsery NATO, viz. Blízký východ.
Že se evropské státy zbláznily, když naprosto iracionální politikou rozvoraly Blízký východ a Libyi a s tím celý sever Afriky, pak si naprosto sebevražedně pozvaly "uprchlíky", to je jen časovaná bomba, než na tohle zaplatí.

Západ je amorální a zaslouží si trest.

My jsme slovanská země, mám pocit, že většina je stižená žido-germánstvím, neuvěřitelnou směskou totálně vymytého mozku a vlastizrádcovství, ale skutečně, jsme slovanský stát.

Pro západ zdroj levné pracovní síly, proto se neustále snaží naše území šikanovat, vykořisťovat, dehonestovat a dezintegrovat. Kdyby se Ukrajina vzchopila a obnovila hospodářství, tak se Ukrajinci ze západu vrátí domů.
Kdo opraví Belgičanovi hajzl?
Arab?

Proto neustále západ provokuje války a konflikty mezi "západními" slovanskými národy a NATO tam vytváří napětí.
Západ nenávidí Rusko.
Prostě to tak je.
Ale já jsem Češka - Slovanka a jsem jednoznačně na straně Ruska proti NATO.
Nechci být v NATO. Je to pro mne zločinecká NWO organizace.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter