Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Magicko - exopolitické pojednání o současných událostech
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 24.2.2022 (18:32:54)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.2.2022 >


Ověřuju si od GF, jestli to, co píšou v mainstreamu je pravda, tak prý v Charkově skutečně boje jsou.
To místo je pro ně z nějakého důvodu důležité.
Plošně je Ukrajina pod mocí Ruska, jde ale o konkrétní skupiny lidí a strategických sítí a technologií, částečně i mimozemského charakteru, které je nutné dostat pod kontrolu.
Jde o NWO.
Umírají přitom i lidé, kteří za nic nemůžou.

Bohužel tento fakt náš prohnilý iluminátský systém odmítá chápat a lidi zmanipulovaní tím systémem taky.
Rusko se rozhodlo dostat Ukrajinu pod kontrolu a čím dříve se jim to podaří, tím dřív bude na Ukrajině klid.

To, že se naše vláda přidala jednoznačně na stranu Ukrajiny, je válečný akt, za který se neschová, že je to jako NATO. Nemají i jako NATO vůbec žádnou povinnost se do toho plést.
A pak chtějí po lidech, aby drželi hubu.
Naše vláda jsou NWO, Pekarová hadice, Fiala fousek, Zelenskij je žid.

Jsou to vlastizrádci.
Chtějí vyvolávat válku.
Normální rozum říká, zdůrazňuju "rozum", ne "dezinformační ruská propaganda", že když se Rusko rozhodne dobýt Ukrajinu, tak za prvé necouvne a za druhé, dobudou ji.
Jen idiot bude do toho procesu posílat zbraně.
Naše vláda jsou idioti.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter