Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Magicko - exopolitické pojednání o současných událostech
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 24.2.2022 (18:32:54)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.2.2022 > čtenář> 


Já děti nemám, protože jsem vždycky měla v podvědomí, že přijde doba, kdy NWO udeří naplno a já budu potřebovat mít volné ruce. Což se naplnilo 2019, žádná ženská s dětmi by neměla šanci projít tím, co se dělo a dělat přitom věci, jako já, tzn, válčit na magické úrovni proti NWO.
Takže mám válečné uvažování.
Přinejhorším bude nutná i vojenská akce, protože cílem je stát se součástí Slovanské Unie.
Cílem není obyvatelstvo.
Pokud bude naše země vyčištěná od NWO myšlenkových linií, kterým věří masa očkovaných, zbytek, zdravé jádro národa, bude chtít být ve Slovanské Unii.
To nebude jako SSSR. Já bych to brala.
Nechci být se západní Evropou, odmítám s nimi vyžrat muslimský problém. Kdo si myslí, že ten problém náhle nějak zmizí, plete se.

Navíc, muslimský svět je jeden z vítězů dimenzionální války, jejich přínos byl veliký, co se týká nasazení za jejich věc, což byl džihád a západní Evropa jim bude skutečně hozena za odměnu.
My patříme pod Rusko.

Základního rozvržení nových mocnářských struktur je potřeba docílit do doby, než začnou očkovaní masově umírat a celá společnost začne vřít touhou po pomstě. Tou dobou musí být uchycená základní moc novým způsobem, aby se společnost nezhroutila.
Pokud tou dobou budeme v mocenské síti západní Evropy, budeme podléhat EU, sejme nás chaotický stav, který EU není schopná zvládnout a v kterém výrazně zesílí džihád.

Tou dobou bychom měli být stabilizovaní, ve vlivovém poli Ruska a západní Evropa se začne během nezvládnutých chaosů podle jejich "demokratických" pravidel nezadržitelně posouvat k silnějšímu vlivu Islámských pravidel.

Není dobré očekávat, že tenhle prohnilý systém bude přetrvávat.
To, co nám tu doposud vládne, je NWO.

Ani není možné očekávat ideální způsob "přechodu do nového věku", protože lidstvo na ten idealistický způsob nemá.
Musí se to vzít mocnářskou cestou a ta bude výsledkem dimenzionální války.
Tam byl vítězem Euro-Asia spolek, poražená strana USA a západní Evropa.

USA se musí naprosto změnit zevnitř a západní Evropa propadne Islámu.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter