Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozkradené mimozemské technologie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.2.2022 (20:38:14)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.3.2022 >


Jakmile se podaří odstranit všechny tyto NWO hračky, měl by se zlepšit stav info-enrgetického pole a na nás, normální lidi, kteří nejsou mainstream zombies, by měl být přestán dělán tak příšerný tlak, měli bychom být na tom lépe, mít přeci jen víc energie.

Pokrytectví naší vlády už přesahuje všechny meze a mě národnostně uráží, jak se naše vlády pod taktovkou NWO, EU a NATO dlouhodobě chovají, jak narušují naši národní slovanskou podstatu, dokonale ji ignorují a zachází s ní jak s hadrem.

Uráží mne to a tuto vládu, která s vrchní drakoniánkou Bradáčovou vyhrožuje obyvatelstvu, že nás budou hlídat jak za císaře pána, jak za Bachova absolutismu, co si kdo dovolí říct na internetu, tak takovou vládu nerespektuju, vyloupli se evidentně z jiného století.

Jakoby tento národ zapoměl na své národní obrození.

To, co se děje, je vlastizrada.

Aby náš národ vyhlásil válku Rusku, tak to je vrchol drzosti a urážka naší slovanské podstaty.
Aby náš národ byl mezi "nepřáteli Ruska", to zní jako velice špatný vtip.

Aby byl zakázán názor, že NATO na Ukrajině je urážka Ruska, že by Kyjev byl pro-západní, na straně otevřených nepřátel Ruska, že to je naprosto iracionální výsměch veškeré historii a že to znamená opět jen a jen hlubokou urážku Slovanů, tak takový názor má být zakázaný?

Jsem snad jediná, komu se vaří krev, co si na nás kdo dovoluje?
Už mám dost našich vlastizrádných NWO vlád, které od 90. let souhlasily s každou amorální, anti-lidskou prasárnou NATO, včetně "humanitárního bombardování" Srbů.

Ať už přijde jejich konec.
Naše země musí zůstat slovanská.

Se slovanskými národy se zachází ze stray západu jak s pucfleky a méněcennými. Pokud zůstaneme se západem, skončíme pod tíhou Islámu.
Není čas se bát nějaké drakoniánské Bradáčové, jde o veškerou naši budoucnost.
Doufám, že zničení všelijakých okultních skupin za pomoci Rusů a Galaktické federace tomu prospěje.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter