Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozkradené mimozemské technologie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.2.2022 (20:38:14)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.3.2022 > Zeanddrich E.> 

Jestli je to tak, jak mi vysvětlila Galaktická federace, tak v tomto případě jde skutečně hlavně o to, aby Rusko vypráskalo NWO daleko od svých hranic. To pochopitelně provádí vojensky - ovšem při té příležitosti využívá GF speciální ruské jednotky, aby se jako lidé na straně GF dostali k těm starověkým artefaktům.
Dokud je Ukrajina NWO, tak oni si pochopitelně tu zemi hlídají, sídla všelijakých oligarchů, nebo jakákoliv místa, kde mají takové technologie skryté, dostat se k nim nějak nepozorovaně je nemožné.
Vše by obnášelo nějaké přestřelky za dob "míru", vzbudilo by to rozruch.
A Galaktická federace potřebuje lidi, kteří vědí, co jdou dělat - bez člověka, který může svým vědomým rozhodnutím odemknout magické zámky těch starých technologií, nemůžou dělat nic.
Proto současná situace na Ukrajině je společná akce GF a Ruska - Rusko chce obnovit v první řadě historické hranice Ruska, kam "Kyjev" tradičně patří, proto je opravdu nehorázné, aby se tam roztahovalo NATO, no a GF má na Ukrajině tyto své cíle - dostat všelijaké mimozemské technologie pod kontrolu.

Myslím si, že se ta operace daří - skutečně pociťuji výraznou úlevu. Poslední týdny před začátkem této operace jsem vnímala neustálé tlaky, přepětí, pořád si mi něco sedalo za krk, každý večer jsem ze sebe něco těžkého vyháněla a po tom ruském zásahu na Ukrajině se to výrazně zlepšilo, proto je klidně možné, že tam skutečně Rusové s Galaktickou federací odstranili nějaké technologie a okultní skupiny.
Další verzí je, že nesnesitelní démoni nesnesitelných lží a válečných výsměchů s ruskou akcí ustoupili a zeslábli, přirozeně. Ale víc věřím, že na Ukrajině bylo hnízdo zla NWO, že se tam stahovali, jak prohrávali válku.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter