Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozkradené mimozemské technologie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.2.2022 (20:38:14)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



U mainstreamového zpravodajství je třeba mít na paměti aspoň ten základní fakt, že není objektivní, ale že je to agitka západu. Nevím, kolik procent lidí si to uvědomuje, ale asi zoufale málo. Berou to jako "pravdu".

S takovým materiálem lidí, kteří tak zoufale bez jakékoliv kritiky přijímají TV a internetové mainstreamové zprávy, se opravdu nedá počítat jako s něčím, co hne samo o sobě dějinami správným směrem.

Proto teď bude evidentně západ křivdit, šikanovat a vysmívat se Rusku a naše post-sovětské země do toho tahat a naše NWO vlády s nimi kolaborovat a tak dlouho budou terorizovat naše lidi, vlastní národ, až... až se něco stane.

Jsou dvě možnosti.

Buď se Rusko rozzuří na nejvyšší možnou míru a rozhodnou se dostat veškeré sovětské území nazpátek a nebo ... jim bude stačit Velkorusko, Bělorusko, Malorusko jako jejich tradiční území a na nás se vykašlou.

Zůstaneme ve světě lží se západním mainstreamem, vztahy s Ruskem budou na bodu mrazu, plyn bude extrémně drahý, jistě to bude mít i další následky.
Když islámské síly vycítí, že Rusko Evropě teď nepomůže za žádnou cenu, přitvrdí. Navíc umírající očkovaní vzbudí zuřivost společnosti, nepokoje, dezintegraci společnosti.
A pak spadneme s celou Evropou pod Islám.
Pryč bude úchylná agitka EU, přijde něco mnohem zdravějšího - z pohledu kosmického zákona, který opravdu netrpí "korektností".
Na území Bohemia se pak časem nastěhuje mnohem živější sorta lidí.

Pokud na nás bude Rusko vážně ale velice velice nasraté.

No já nevím, fakt nám to stojí za to?
Uvidíme, co bude za půl roku, že.


Přitom NWO se raduje, po všech těch prohrách se přece jen trochu nažere. GF je vážně šikovná, ale už není možné lidem dále jakkoliv nadržovat. Pád západní Evropy určitě vygraduje extrémní množství negativních emocí a velcí paraziti se na tom úžasně nažerou.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter