Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozkradené mimozemské technologie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.2.2022 (20:38:14)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.3.2022 >


Vláda zavedla nouzový stav kvůli přijímání uprchlíků z Ukrajiny, tak doufejme, že ti uprchlíci nebudou podezřele tmavší kůže a nebudou mluvit africky.
Dále tam posílá zdravotnický materiál, což je vhodné, ten můžou použít obě strany konfliktu a nikomu to neublíží a také to neohrožuje bezpečnost naší země.

Jediné, co je nebezpečné na projevu vlády, je tento výrok:
"Nemáme signály o nebezpečí. Jsme součástí EU a NATO, které garantuje naši bezpečnost,“ řekl po jednání vlády premiér Petr Fiala (ODS).

Doposud bezpečnost v Evropě pasivně zajišťovalo Rusko. USA je dobré na rozdmýchávání, nikoliv na řešení válek.
Západní Evropa taktéž.
Jestliže se Rusko dalo do pohybu a náš stát afektovaně pod totalitními systémy NWO vyvěsil žluto-modré vlajky, masíruje obyvatelstvo strachem, že kdo nebude ve žluto-modrých EU barvičkách, bude pronásledován, tak NE NENÍ BEZPEČNO a NATO nám žádnou bezpečnost nedává.
NATO nás ohrožuje.

Rozhodně se však rozjel základní konflikt v post-sovětských zemích, půda pro občanské války.

Ne, nejsem očkovaná.
Ne, nestojím na straně NWO na Ukrajině.
Odmítám nenávidět Putina.
Myslím si, že aby se roztahovalo NATO až do Kyjeva, je samo o sobě provokace a válečný akt.

Ukamenujte si mne debilové.
Napapaný seznamem.cz a ČT

Tyto nové vichry jen tak neutichnou, ty teprve začaly.
Jestli rétorika NWO proti slovanské podstatě našich národů nepřestane a nepřestane šikanování Ruska a nezačne se mluvit o věcech, jak jsou, tak se všichni musíme připravit na vichr.
Pár měsíců, až let, než zdechne opozice na očkování.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter