Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozkradené mimozemské technologie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.2.2022 (20:38:14)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Tento tlak na opuštění západu bude doufám čím dál radikálnější.
NATO je zločinná organizace, která rozpoutala války po celém světě, z našich vojáků dělá žoldáky, kteří přidělávají zlou národní karmu, pokud si je exotičtí obyvatelé rozvrácených zemí, ve kterých působí, neoblíbili.
Neustále namáčí naši zemi do válek proti slovanům, nebo arabům. Přitom jsou to všechno špinavé hry amerických iluminátů.

Já nevím, co je těžkého pochopit na tom, že do "Kyjevské" dávné "Rusi" nepatří NATO, když je otevřeným agresorem, primárně zaměřeným proti Rusku.
To i ti Ukrajinci by snad měli chápat, že když mají zemi vedle Ruska, tak by asi takový nesmysly, jako panáčkovat pro USA, neměli dělat, ne?
A pokud si to neuvědomují, tak je v jejich státě nějaká zlá svině, která je začarovala.

Já už mám celého NWO v naší zemi plné zuby. Nemám ráda EU, západní státy mne ničím nezaujaly, kromě Velké Británie, která má mohutný kulturní potenciál. Jinak je to z mého pohledu pokrytecká, krvelačná společnost, která dělá idiotskou politiku, primárně zaměřenou proti nám, slovanským národům, pokračování SS myšlení.

Nevěřím, že s námi kdy měli dobré úmysly, kromě toho, že nás chtějí vykořisťovat jako levnou pracovní sílu a do našeho území vkládat své odpadky a průsery. Odpadky reálné, uprchlickou krizi chtějí vrazit k nám.

Jejich totalitární sevření v podobě blokování jiných informací, než je jejich plošná prolhaná NWO agitka, která odmítá reálnou diskuzi, která je plná hysterických, skandálních manipulací, je sevření, kterého se dopouští v nejhlubším sebeobranném instinktu.

Ale ničí přitom naše lidi.

NWO západní parazit totiž chcípne, pokud nás, slovanské národy, nebude moci vykořisťovat.
Ve chvíli, kdy vznikne funkční unie ze slovanských suverénních států, západ definitivně končí a mění se na zapomenutý svět.
Nemají šanci se kulturně ubránit daleko dravějším a živějším druhům islámu z jihu, kteří si vytvořili již v západní Evropě svoje nadnárodní sítě.

Taková je realita, která se nediskutuje a o níž se diskuze zakazuje.
Jsme násilně nuceni mávat NWO vlaječkami, tu proti Íráku, Srbsku, tam proti Libyi, Afghánistánu, teď proti Rusku...

Ale faktem je, že NATO jsou zločinci.
Že jenom mimozemšťani GF a jejich intervence odrazila válku proti Íránu a tento hysterický pokus NWO na poslední chvíli rozpoutat válku Evropy s Ruskem je jen a jen jejich parazitický sebeobranný stisk, kdy nechtějí pustit ty, na kterých záleží, kam se pohnou.

Jsou to naše země - post-sovětské.

NATO jsou zločinci a EU prosazuje fašistickou cenzuru a lživé zprávy - o očkování, o Rusku.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter